Компанія BMW модернізує технологію циліндричних батарей Gen6.
Над новою енергетичною базою для автомобілів працюють близько 80 вчених та інженерів. Під проєкт вже виділено майже 170 мільйонів євро.
Вже відомо, що нові циліндричні елементи матимуть стандартний діаметр 46 міліметрів і дві різні висоти, залежно від застосування. Для стандартних автомобілів він становитиме 95 міліметрів, а для позашляховиків – 120 міліметрів.
Повідомляється, що швидкість зарядки збільшиться на 30%. При цьому викиди в процесі виробництва таких батарей для електромобілів скоротяться на 60 відсотків.
Вміст нікелю в елементах Gen6 буде вищим на катодному боці, а вміст кобальту там зменшиться. З анодного боку буде збільшено вміст кремнію.
Нагадаємо, що майбутня платформа BMW Neue Klasse, згадана на початку, базується на новій архітектурі, покликаній повністю ввести виробника в еру електрифікації протягом наступного десятиліття.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…