Chrysler блокує доступ до діагностики пікапів Ram: навіщо це робиться

Власники нових Ram зіткнулися з проблемою: незалежні автомайстерні більше не можуть вільно діагностувати поломки. Fiat Chrysler Automobiles (FCA) впровадила систему Secure Vehicle Gateway (SGW), обмеживши доступ до критично важливих даних автомобіля, пише Motorbiscuit.

Як працює блокування?

З 2018 року всі автомобілі FCA вимагають реєстрації через сервіс AutoAuth. Навіть базова діагностика тепер неможлива без підписки за $50 на рік (2075 грн). Дилери, звісно, отримують повний доступ, а от приватні майстри і автовласники змушені платити.

Хочете запрограмувати ключ або перевірити систему безпеки? Доведеться оформляти статус Vehicle Security Professional (VSP) через National Automotive Service Task Force (NASTF), що обійдеться в $525 (21 788 грн) плюс обов’язкове страхування.

Це захист чи монополія?

Офіційна причина – кібербезпека. Однак інші автовиробники захищають свої системи без таких обмежень. У 2024 році механік із Shorty’s Speed Shop довів, що навіть маючи заводське ПЗ, він не зміг отримати доступ до діагностики Ram 3500.

Автомобілі стають «закритими екосистемами», змушуючи власників йти в офіційні сервіси. Це не про безпеку – це про контроль і додатковий прибуток для FCA.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також