Дизельні бестселери листопада: що обирають українські водії попри тренд на електро

Фото: SUVNews

Попри загальне зниження інтересу до дизельних авто в Європі, в Україні дизель залишається стабільним вибором, особливо у сегменті кросоверів та практичних сімейних моделей. За даними Укравтопрому, у листопаді автопарк країни поповнили понад 5,3 тис. дизельних легковиків.

Це на 2% більше, ніж за аналогічний період 2024 року — показник, який свідчить про стійкий попит на дизель навіть на тлі електричного буму.

Нові vs вживані: різні вектори ринку

Структура продажів демонструє чіткий розподіл:

  • 1,4 тис. нових дизельних авто — спад на 8%;
  • 3,9 тис. вживаних, ввезених з-за кордону — зростання на 5%.

Це означає, що дизель дедалі більше закріплюється саме на вторинному ринку, де його цінують за витривалість, економічність і ресурс двигуна.

ТОП-5 нових дизельних авто листопада

  1. Renault Duster — 251 од.
  2. Toyota Land Cruiser Prado — 218 од.
  3. Fiat Titano — 151 од.
  4. Volkswagen Touareg — 149 од.
  5. Volkswagen Tiguan — 99 од.

У лідерах — кросовери та рамні SUV, орієнтовані на складні умови експлуатації.

ТОП-5 імпортованих вживаних дизельних авто

  1. Renault Megane — 296 од.
  2. Nissan Qashqai — 291 од.
  3. Skoda Octavia — 236 од.
  4. Volkswagen Passat — 222 од.
  5. Hyundai Santa Fe — 156 од.

Тут домінують практичні, добре знайомі українцям моделі з перевіреними дизельними моторами.

Український контекст: чому дизель досі актуальний

В умовах України дизельні авто залишаються затребуваними через:

  • високі щорічні пробіги;
  • популярність імпорту з ЄС;
  • потребу в тяговитих двигунах для поганих доріг;
  • відносну простоту обслуговування класичних дизелів.

Саме тому дизель не зникає, а поступово переходить у нішу практичних і витривалих авто.

 

Читайте також