Дизельні бестселери листопада: що обирають українські водії попри тренд на електро
Попри загальне зниження інтересу до дизельних авто в Європі, в Україні дизель залишається стабільним вибором, особливо у сегменті кросоверів та практичних сімейних моделей. За даними Укравтопрому, у листопаді автопарк країни поповнили понад 5,3 тис. дизельних легковиків.
Це на 2% більше, ніж за аналогічний період 2024 року — показник, який свідчить про стійкий попит на дизель навіть на тлі електричного буму.
Нові vs вживані: різні вектори ринку
Структура продажів демонструє чіткий розподіл:
- 1,4 тис. нових дизельних авто — спад на 8%;
- 3,9 тис. вживаних, ввезених з-за кордону — зростання на 5%.
Це означає, що дизель дедалі більше закріплюється саме на вторинному ринку, де його цінують за витривалість, економічність і ресурс двигуна.
ТОП-5 нових дизельних авто листопада
- Renault Duster — 251 од.
- Toyota Land Cruiser Prado — 218 од.
- Fiat Titano — 151 од.
- Volkswagen Touareg — 149 од.
- Volkswagen Tiguan — 99 од.
У лідерах — кросовери та рамні SUV, орієнтовані на складні умови експлуатації.
ТОП-5 імпортованих вживаних дизельних авто
- Renault Megane — 296 од.
- Nissan Qashqai — 291 од.
- Skoda Octavia — 236 од.
- Volkswagen Passat — 222 од.
- Hyundai Santa Fe — 156 од.
Тут домінують практичні, добре знайомі українцям моделі з перевіреними дизельними моторами.
Український контекст: чому дизель досі актуальний
В умовах України дизельні авто залишаються затребуваними через:
- високі щорічні пробіги;
- популярність імпорту з ЄС;
- потребу в тяговитих двигунах для поганих доріг;
- відносну простоту обслуговування класичних дизелів.
Саме тому дизель не зникає, а поступово переходить у нішу практичних і витривалих авто.