Volkswagen планує розширити свою лінійку електромобілів і представити нову модель – електричний позашляховик Volkswagen ID.2all SUV.
Цей компактний електричний кросовер, вартість якого трохи перевищує 25 000 євро, може вражати запасом ходу понад 400 км, роблячи його привабливим варіантом на ринку екологічних автомобілів.
На недавньому етапі Volkswagen опублікував перше зображення кросовера ID.2all SUV на своєму офіційному веб-сайті. Запланований на 2026 рік, дизайн автомобіля вражає високим капотом, виразними колісними арками та великими задніми стійками даху, що мають унікальний візерунок. Крім того, спойлер на задньому вікні надає йому аеродинамічний профіль.
Щодо подробиць щодо нової моделі, вони поступово стають відомими. Очевидно, що кросовер буде мати багато спільних характеристик із хетчбеком Volkswagen ID.2all, ціна на який становить близько 25 000 євро. ID.2all SUV призначений конкурувати з такими моделями, як недавно представлений Renault 4.
Кросовер ID.2all, довжина якого трохи більше 4 метрів, базується на інноваційній платформі MEB Entry від Volkswagen. Всередині водіїв чекає футуристичний салон з віртуальною панеллю приладів і великим сенсорним інтерфейсом.
ID.2all SUV, успадкувавши риси хетчбека, як очікується, буде приводитися в рух електродвигуном потужністю 226 к.с. Його запас ходу понад 400 км і можливість заряджатися до 80% приблизно за 20 хвилин ще раз підкреслюють прихильність Volkswagen до сталих рішень у мобільності.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…