Новий BMW X3: більший, ніж будь-коли
BMW оновлює свою лінійку позашляховиків, і останнім з них став новий X3.
X3 стане більшим, щоб виділятися на фоні свого меншого брата. Рішення BMW зберегти варіанти двигунів внутрішнього згоряння поряд з абсолютно новим iX3 EV означає, що нове сімейство X3 буде базуватися на двох платформах. Повністю електричний iX3 другого покоління з’явиться після моделі з ДВЗ.
Передня частина нового X3 буде схожа на передню частину X1, а не на нещодавно підтягнутий X5. Групи фар нахилені вниз для агресивного вигляду, а решітки радіатора досить схожі з тими, що залишилися від попереднього X3. Між нижніми повітропроводами в передньому бампері знаходиться конструкція, яка, можливо, є переднім радаром.
Нинішній X3 є однією з найстаріших моделей BMW, тому новий автомобіль отримає абсолютно новий інтер’єр з технологіями, запозиченими з новіших моделей BMW. Очікується, що в X3 буде використовуватися вигнутий 12,3-дюймовий екран і 14,9-дюймовий центральний екран, представлений на X5 цього року. Важіль перемикання передач на центральній консолі, ймовірно, буде замінений невеликим перемикачем.
Бензинові, дизельні та плагін-гібридні X3 будуть засновані на еволюції поточної мультиенергетичної платформи BMW CLAR (Cluster Architecture), в той час, як наступна повністю електрична модель iX3 перейде на замовлене шасі в рамках майбутньої технології BMW “Neue Klasse”.
Всі автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння будуть поєднуватися з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом BMW xDrive, включаючи 30-й плагін-гібрид. Очікується, що завдяки збільшенню запасу ходу на електротязі новий бензиново-електричний X3 перевищить максимальний запас ходу X5 xDrive50e на 100 км.
Так само як X1 став більшим, наступний X3 також стане більшим, з більшим простором всередині та більшим багажником, ніж 550-літровий у нинішньої моделі.
Моделі з двигуном внутрішнього згоряння з’являться першими у 2024 році, а наступне покоління iX3 – пізніше, у 2025 році. Всі автомобілі Neue Klasse будуть використовувати майбутні двигуни BMW шостого покоління eDrive та акумуляторні системи, які збільшать ефективність та запас ходу.
На додаток до підвищення щільності енергії та ефективності, BMW також підтвердила, що нова платформа включатиме 800-вольтову електроніку, а технологія Gen6 скоротить час зарядки приблизно на 30%, причому зарядка від 10 до 80% займе близько 25 хвилин, завдяки швидкості зарядки до 250 кВт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!