Новий Renault Arkana 2023: оновлена форма вражає
Для тих, хто хоче заявити про себе, не витрачаючи багато грошей, Renault Arkana пропонує модний купе-позашляховик за доступною ціною. Однак у порівнянні з конкурентами інтер’єр розчаровує, а на дорозі він не вражає, що значною мірою пов’язано з його недостатньо потужною та невдалою гібридною силовою установкою.
Arkana – одне з останніх доповнень до модельного ряду Renault. Дизайн Arkana мінімалістичний. Зміни включають новий візерунок решітки радіатора купе-позашляховика та оновлений логотип Renault. Задні ліхтарі тепер мають димчасту обробку, а вихлопні труби стали темнішими.
Заради справедливості, треба сказати, що Arkana вже з самого початку не відрізнявся зовнішнім виглядом завдяки похилій лінії даху і величезним фарам з їх С-подібним світловим підписом.
Інтер’єр має такий самий простий кокпіт, як і у Clio. Але хоча він виглядає і відчувається добре для суперміні, це не дуже добре для позашляховика. Інтер’єр Arkana виглядає ще більш застарілим, якщо поглянути на новий Austral або електричний Megane E-Tech в автосалоні Renault. Обидва автомобілі оснащені яскравими двоекранними дисплеями та провідним програмним забезпеченням Google, тоді як інформаційно-розважальна система Arkana трохи повільна і не така інтуїтивно зрозуміла.
У салоні достатньо місця для чотирьох дорослих, напрочуд багато простору над головою і місця під передніми сидіннями для ніг задніх пасажирів. Усередині не так багато місця для зберігання речей, але 480-літровий багажник дуже респектабельний.
На жаль, Arkana все ще підводить її повністю гібридна силова установка, яка зараз є єдиним варіантом. Вона використовує 1,6-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун і електродвигун, що живиться від невеликої батареї ємністю 1,2 кВт-год, для приводу передніх коліс, тоді як стартер-генератор запускає двигун, коли це необхідно.
Зрештою, маючи лише 142 к.с., Arkana відчуває себе трохи недостатньо потужним, попри невелике електричне підсилення. Контроль над кузовом і зчеплення з дорогою на звивистих дорогах непогані, але Arkana – не особливо приємний автомобіль для водіння, що частково пов’язано з онімілим рульовим керуванням. Перемикання зі стандартного режиму водіння “MySense” на “Sport” лише робить кермо важчим, а реакцію на газ трохи гострішою, але також призводить до відставання обертів після того, як ви відпускаєте газ.
Так де ж Arkana почувається найкомфортніше? Як не дивно для автомобіля такого розміру, в місті, де електродвигун виконує важку роботу, а висока посадка забезпечує гарний огляд. Огляд назад обмежений похилим заднім склом, яке швидко забруднюється від дощу, бруду або пилу, що скочується з даху. А оскільки там немає склоочисника, його доводиться чистити самостійно.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!