Mazda планує звести до нуля смертність за кермом: що для цього зроблять

Японська компанія Mazda відома не тільки надійністю, а й безпекою своєї продукції. При цьому автовиробник не має наміру зупинятися на досягнутому і в майбутньому планує досягти нових амбітних цілей. Як пише CarBuzz з посиланням на директора зі стратегії безпеки Mazda, до 2040 року бренд має намір досягти нульового рівня смертності в ДТП.

Лідерство в краш-тестах

Нині Mazda є постійним лідером у різноманітних тестах безпеки. Переважна більшість моделей бренду мають нагороди IIHS Top Safety Pick+. Моррісон підкреслила, що таких результатів вдалося досягти завдяки довгим рокам роботи.Найбільшу увагу при цьому фахівці Mazda приділяють безпеці пасажирів задніх сидінь, адаптуючи технології поліпшення ефективності ременів і подушок безпеки.

Сучасні технології для запобігання аваріям

Сьогодні й надалі Mazda має намір зробити ставку на передові системи допомоги водієві, включно з:

  • Системою моніторингу сліпих зон, яка відтепер входить до базової комплектації всіх моделей.
  • Максимальною кількістю подушок безпеки: у деяких моделях їх до 10 одиниць.
  • Дослідженням нових систем, здатних запобігати аваріям.

Три головні виклики на шляху до безпеки

Mazda виділяє три ключові проблеми, що потребують вирішення:

1️. Алкоголь і наркотики – компанія працює над технологією моніторингу стану водія.

2️. Перевищення швидкості – впроваджуються технології обмеження швидкості.

3️. Використання ременів безпеки – прищеплення водійської звички пристібатися завжди, коли за кермом.

Безпека – спільна справа

Наразі Mazda активно співпрацює з іншими автовиробниками та організаціями, такими як NHTSA і Auto Innovators, для обміну даними про ДТП, а також підвищення ефективності своїх технологій безпеки. Моррісон наголосила, що в питанні забезпечення безпеки між виробниками немає конкуренції та суперництва. Усі зацікавлені працювати спільно.

Майбутнє без смертельних ДТП

У планах Mazda домогтися того, щоб пасажири і водії їхніх автомобілів перестали гинути повністю до 2040 року. У компанії вже є конкретний план, як досягти цієї амбітної мети.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також