Ремонт автомобілів стає набагато дорожчим через технології безпеки
Дослідження вказує на те, що трошки більше третини витрат на ремонт новітніх автомобілів становить заміна та калібрування датчиків.
Разом із зростанням технологічних можливостей допоміжних систем для водіїв у транспортних засобах, вартість їх виробництва та відновлення збільшується. Зрозуміло, що сучасні та б/у авто нині коштують більше, але новий аналіз AAA висуває на порядок іншу проблему, щодо витрат, яка може вас несподівано вразити. В разі навіть невеликої несправності ремонт цих технічних систем може обійтися дуже дорого.
Про яку суму йдеться? Це питання неоднозначне і залежить від різноманітних чинників, але за даними AAA, у середньому 37,6% витрат, пов’язаних із відновленням після аварій, припадає на ремонт та калібрування датчиків і камер, що використовуються для різноманітних систем водійської допомоги. Це охоплює такі компоненти, як динамічний круїз-контроль і система утримання в полосі, в яких використовуються радари та камери. Але до рівня входять і старіші технології, наприклад, задні паркінгові сенсори.
“Автомобілі, обладнані більш складними системами безпеки, зараз є значно поширенішими, особливо після того, як NHTSA цього року прокрутила своє правило, яке вимагає автоматичного екстреного гальмування”, – говорить Грег Бреннон, директор з автомобільної техніки AAA. “Споживачам треба знати витрати на ремонт, пов’язані з цими технологіями. Однак їм також слід розуміти важливість їх відновлення, бо неналежно працюючі системи можуть призвести до фатальних неполадок”.
Проведення глибокого аналізу систем, AAA визначила, що ремонт та належне калібрування радіочастотних датчиків може додати вартість від 500 до 1300 доларів США до рахунку за ремонт. Ультразвукові датчики, що часто використовуються при паркуванні, можуть вартувати від 300 до 1000 доларів США, а системи камер на лобовому склі – від 900 до 1200 доларів США. Це, важливо зауважити, стосується лише технічних систем.
Ще одним шокуючим фактом в звіті є ціни на бокові дзеркала. Системи кругового огляду та виявлення сліпих зон часто включають датчики та/або камери в бічних дзеркалах, і вони можуть додати від 740 до 1600 доларів США до вартості ремонту. За словами AAA, це може становити 70,8% від суми простої заміни дзеркала.
Незважаючи на те, що такі системи збільшують загальні витрати, без сумніву, вони врятували багато життів. Дослідження Інституту з безпеки на дорогах показало, що пікапи, які обладнані системою автоматичного екстреного гальмування, мали на 43% менше зіткнень ззаду, а випадки травм зменшилися на 42%.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!