Міжнародна організація автомобілістів провела тест-драйв 48 різних моделей електромобілів, щоб з’ясувати, як вони поводитимуться взимку.
У тест-драйві брали участь Polestar, Tesla, Geely, Porsche, Volkswagen, Audi та інші брендів. Кожен з автомобілів тестувався при мінус двадцяти градусах за Цельсієм і в снігову бурю.
Акумулятори автомобілів були повністю заряджені та залишені на морозі на 12 годин перед заїздом. Температура у салоні підтримувалася на рівні 24 градусів, окрім водія у салоні був один пасажир.
Результати показали, що електромобілі втрачають значну частину запасу ходу в умовах екстремального холоду. Більшість учасників проїхали на 40-60% меншу відстань, ніж у теплу пору року.
Переможцем став китайський автомобіль Wuling Hongguang Mini EV. Він проїхав 103 км на морозі при заявленому максимальному запасі ходу 170 км.
За результатами тесту можна сказати, що в холодну пору року електромобіль все ж краще ставити в гараж або на закриту автостоянку.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Власники автомобілів, що випущені більше 10 років тому, звикли довго прогрівати двигун перед поїздкою. Однак…
На українських дорогах є ділянки з поганим покриттям, де можна пошкодити шини. Особливо небезпечні гострі…
В Україні поліція може зупиняти авто лише за певних підстав, перелік яких є в ст.…
Взимку замерзле лобове скло – справжня проблема для українських водіїв. Щоранку багато хто витрачає час…
Зимова експлуатація автомобіля сама по собі пов’язана з ризиками, а неправильні дії водія можуть лише…
Паркування в тісних умовах часто стає серйозним викликом для водіїв. Але є одна маловідома функція…