Міжнародна організація автомобілістів провела тест-драйв 48 різних моделей електромобілів, щоб з’ясувати, як вони поводитимуться взимку.
У тест-драйві брали участь Polestar, Tesla, Geely, Porsche, Volkswagen, Audi та інші брендів. Кожен з автомобілів тестувався при мінус двадцяти градусах за Цельсієм і в снігову бурю.
Акумулятори автомобілів були повністю заряджені та залишені на морозі на 12 годин перед заїздом. Температура у салоні підтримувалася на рівні 24 градусів, окрім водія у салоні був один пасажир.
Результати показали, що електромобілі втрачають значну частину запасу ходу в умовах екстремального холоду. Більшість учасників проїхали на 40-60% меншу відстань, ніж у теплу пору року.
Переможцем став китайський автомобіль Wuling Hongguang Mini EV. Він проїхав 103 км на морозі при заявленому максимальному запасі ходу 170 км.
За результатами тесту можна сказати, що в холодну пору року електромобіль все ж краще ставити в гараж або на закриту автостоянку.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…