Міжнародна організація автомобілістів провела тест-драйв 48 різних моделей електромобілів, щоб з’ясувати, як вони поводитимуться взимку.
У тест-драйві брали участь Polestar, Tesla, Geely, Porsche, Volkswagen, Audi та інші брендів. Кожен з автомобілів тестувався при мінус двадцяти градусах за Цельсієм і в снігову бурю.
Акумулятори автомобілів були повністю заряджені та залишені на морозі на 12 годин перед заїздом. Температура у салоні підтримувалася на рівні 24 градусів, окрім водія у салоні був один пасажир.
Результати показали, що електромобілі втрачають значну частину запасу ходу в умовах екстремального холоду. Більшість учасників проїхали на 40-60% меншу відстань, ніж у теплу пору року.
Переможцем став китайський автомобіль Wuling Hongguang Mini EV. Він проїхав 103 км на морозі при заявленому максимальному запасі ходу 170 км.
За результатами тесту можна сказати, що в холодну пору року електромобіль все ж краще ставити в гараж або на закриту автостоянку.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер, який працює з автомобілями вже 56 років, попереджає про одну…
Кожен водій може зіткнутися з ситуаціями на дорозі, коли сумнівається в правильності своїх дій. Це…
Українським водіям у Німеччині загрожують нові штрафи. Інформація з’явилася на офіційному сайті для українських біженців…
Хоча сучасні двигуни та мастила зроблені так, що прогрів вже не є настільки важливим, все…
Все більше водіїв в Україні ставлять газове обладнання (ГБО) на свої авто, навіть попри подорожчання…
Кожен водій рано чи пізно має замінити свій автомобіль. Краще продати стару машину, щоб отримані…