Стали відомі два основних недоліки нового Volkswagen Tiguan

Нещодавно представлене третє покоління Volkswagen Tiguan, заплановане на випуск у 2024 році, викликає певну невизначеність, яка кидає тінь на конкурентні переваги його гібридної системи PHEV (plug-in hybrid system).

Цей Tiguan відзначається повністю переробленим дизайном та переходом на платформу MQB, аналогічну новому Passat, і обіцяє нові технології, особливо у своєму плагін-гібридному виконанні.

Незважаючи на привабливі риси, новий Volkswagen Tiguan залишає повний привід 4MOTION виключно для своїх найпотужніших бензинових і дизельних версій, навіть при наявності вісьмох доступних двигунів. Цей стратегічний хід може виявитися негативним для Volkswagen, особливо в порівнянні з конкурентами, які включають повний привід в стандартній комплектації.

Наприклад, Hyundai Tucson і KIA Sportage, обладнані гібридною системою PHEV потужністю 265 к.с. та гібридною версією з самозарядкою на 230 к.с., мають повний привід. Навіть майбутній Alfa Romeo Tonale з аналогічною гібридною установкою буде оснащений повним приводом.

Виникає дилема між автономією і повним приводом. Хоча новий Tiguan обіцяє 100-кілометровий запас ходу на електротязі, припускається, що ця цифра може зменшитися через інтеграцію системи повного приводу 4MOTION. Більше того, тягова потужність автомобіля може зменшитися.

У порівнянні, версії з повним приводом, обладнані двигуном внутрішнього згоряння, можуть буксирувати причепи вагою до 2300 кілограмів, що перевершує потенційні можливості електричного кросовера Volkswagen ID.4 (1900 кг). Таким чином, нездатність ефективно вирішити ці дві недоліки може поставити Volkswagen у невигідне положення порівняно з конкурентами, які можуть домінувати в цьому сегменті.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело avtosota.com
Читайте також