Categories: Автоновини

Tesla тихо виправляє важливий недолік Cybertruck: чому Ілон Маск мовчить

Tesla, як стало відомо від численних власників, без офіційного оголошення відкликає перші моделі Cybertruck, замінюючи їхні батареї. Це викликає серйозні питання щодо масштабів проблеми та причин, чому компанія вирішила діяти потай, пише uamotors.com.ua.

З вересня 2024 року власники Cybertruck почали помічати незвичайну поведінку з боку сервісних центрів Tesla. Наприклад, один із клієнтів, Метт Алберс, відвіз свій електропікап для усунення дрібних дефектів. Проте замість обіцяного терміну у один день, машина простояла у сервісі два тижні, а в результаті йому замінили батарею. Причина виявилася серйозною – пошкоджені осередки, які могли спричинити коротке замикання.

Ще один випадок стався з іншим власником, який звернувся для заміни дзеркала. Натомість, без будь-яких попередніх пояснень, його автомобіль отримав нову батарею. Як пояснили співробітники Tesla, це рішення було прийняте «про всяк випадок» через ризик відмови системи.

Ситуація на форумах

На форумах та у соціальних мережах користувачі повідомляють, що проблема стосується Cybertruck, випущених з лютого по липень 2024 року. Це автомобілі з перших партій, які були доставлені споживачам. Ситуація викликає занепокоєння серед власників, адже йдеться про їхню безпеку та надійність електропікапів.

Спостерігачі ринку висловлюють стурбованість щодо подальших дій Tesla, оскільки компанія продовжує ігнорувати офіційні заяви про масштаб проблеми. Водночас, власники Cybertruck закликають компанію до відкритості та прозорості, адже така ситуація може зашкодити довірі до бренду.

Чи стануть ці проблеми причинами для масового відкликання автомобілів, поки що залишається під питанням. Споживачі сподіваються на швидкі рішення та запевнення у безпеці їхніх електропікапів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago