Categories: Автоновини

Tesla тихо виправляє важливий недолік Cybertruck: чому Ілон Маск мовчить

Tesla, як стало відомо від численних власників, без офіційного оголошення відкликає перші моделі Cybertruck, замінюючи їхні батареї. Це викликає серйозні питання щодо масштабів проблеми та причин, чому компанія вирішила діяти потай, пише uamotors.com.ua.

З вересня 2024 року власники Cybertruck почали помічати незвичайну поведінку з боку сервісних центрів Tesla. Наприклад, один із клієнтів, Метт Алберс, відвіз свій електропікап для усунення дрібних дефектів. Проте замість обіцяного терміну у один день, машина простояла у сервісі два тижні, а в результаті йому замінили батарею. Причина виявилася серйозною – пошкоджені осередки, які могли спричинити коротке замикання.

Ще один випадок стався з іншим власником, який звернувся для заміни дзеркала. Натомість, без будь-яких попередніх пояснень, його автомобіль отримав нову батарею. Як пояснили співробітники Tesla, це рішення було прийняте «про всяк випадок» через ризик відмови системи.

Ситуація на форумах

На форумах та у соціальних мережах користувачі повідомляють, що проблема стосується Cybertruck, випущених з лютого по липень 2024 року. Це автомобілі з перших партій, які були доставлені споживачам. Ситуація викликає занепокоєння серед власників, адже йдеться про їхню безпеку та надійність електропікапів.

Спостерігачі ринку висловлюють стурбованість щодо подальших дій Tesla, оскільки компанія продовжує ігнорувати офіційні заяви про масштаб проблеми. Водночас, власники Cybertruck закликають компанію до відкритості та прозорості, адже така ситуація може зашкодити довірі до бренду.

Чи стануть ці проблеми причинами для масового відкликання автомобілів, поки що залишається під питанням. Споживачі сподіваються на швидкі рішення та запевнення у безпеці їхніх електропікапів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

54 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago