Toyota Hilux отримав гібридну версію та спортивний варіант GR Sport II: фото

Популярний пікап Toyota Hilux розширив свою лінійку за рахунок появи нової модифікації Hybrid 48v з м’якою гібридною силовою установкою. Як ідеться на сайті виробника, незважаючи на електрифікацію, автомобіль зберіг свої позашляхові якості, включно з вражаючою глибиною подоланого броду в 700 мм і вантажопідйомністю до 1000 кг.

Нова гібридна установка являє собою комбінацію 2,8-літрового турбодизеля потужністю 204 к.с., інтегрованого в трансмісію стартер-генератора і 48-вольтової батареї. За заявою виробника, таке рішення зробило Hilux більш плавним, тихим і економічним як на асфальті, так і на бездоріжжі. Система рекуперативного гальмування в поєднанні з гальмуванням двигуном дає змогу зменшити витрату пального та забезпечує більш природне відчуття уповільнення.

Гібридний Hilux також отримав систему Multi-Terrain Select із шістьма режимами роботи: пісок, бруд, каміння, глибокий сніг і автоматичний режим. В оснащення увійшли комплекс безпеки Toyota Safety Sense, 8-дюймова мультимедійна система Toyota Smart Connect і преміальна аудіосистема JBL з дев’ятьма динаміками.

Паралельно з гібридною модифікацією дебютувала спортивна версія Hilux GR Sport II. Новинка відрізняється розширеними коліями, 17-дюймовими колісними дисками особливого дизайну і фірмовою решіткою радіатора. Дорожній просвіт збільшено до 323 мм, а кут наїзду – до 30 градусів. Під капотом встановлений той самий 2,8-літровий турбодизель з 204 к.с. і 500 Нм крутного моменту в парі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач.

Поява гібридної версії Toyota Hilux – важливий крок в еволюції моделі, що дасть їй змогу залишатися конкурентоспроможною в епоху посилення екологічних вимог, зберігаючи при цьому легендарну надійність і позашляхові якості, за які цінують цей пікап.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також