У Польщі ввели нові ставки збору за платні дороги та замінили 95-й бензин
З 1 січня в Польщі набули чинності нові тарифи для оплати проїзду платними ділянками доріг для великовантажних автомобілів, а також відбулись зміни у хімічному складі бензину E5 з октановим числом 95.
Інформацію про нові тарифи оприлюднив офіційний вісник електронної системи збору плати за проїзд, належної Національній податковій адміністрації Польщі. Повідомлено про тарифи для всіх категорій транспортних засобів та їх екологічних класів.
За тарифною сіткою видно, що власникам автомобілів, які відповідають екологічному стандарту Євро-5 з повною масою від 3,5 т до 12 т, доведеться сплачувати найменше – 0,28 злотого за кожен кілометр проїзду національною дорогою класу AIS.
У той час як власники транспорту з такою ж масою, але екологічним стандартом Євро-2, оплатять майже вдвічі більше – 0,55 злотого за кожен кілометр шляху по AIS.
Ці тарифи також застосовуються до автобусів національних доріг, незалежно від їхньої допустимої маси.
На таблицях вгорі та внизу нові ставки збору з великовагових автомобілів про платних дорогах Польщі, що діють з 1 січня. Інфографіка: Авто24
Крім того, з 1 січня 2024 року на автозаправних станціях Польщі бензин Е5 з октановим числом 95 замінили на бензин Е10 з вмістом до 10% біокомпонентів та однаковим октановим числом.
Міністерство природних ресурсів та навколишнього середовища Польщі наголошує, що більшість легкових автомобілів з двигунами з іскровим запалюванням, випущених після 1 січня 2010 року, можуть використовувати бензин Е10. Однак з огляду на середній вік легкових авто в Польщі, який становить 14,3 року, власникам рекомендується враховувати вік свого автомобіля.
За інформацією Національної палати біопалива, Польща стала 18-ою країною ЄС, яка впровадила паливо E10, при цьому воно вже використовується в численних країнах Європи.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!