Правильна діагностика сучасних автомобілів дуже важлива під час ремонту. Це підтверджує випадок, який описав один з українських водіїв у спільноті «еДрайв».
Чоловік з ніком Mike_v30 розповів, що володіє Ford Focus III 2017 року з 2.0 бензиновим двигуном і роботизованою коробкою передач PowerShift. Він помітив дивний стукіт з лівого боку авто. Спочатку звук був тихим, але поступово посилювався. Водій поїхав на СТО, де виявили люфт у лівому колесі і підозру на проблеми з рульовою тягою або рейкою. Він купив нову тягу, але це не допомогло. Потім він придбав нову рейку за понад 18 тисяч гривень, що коштувала чверть вартості авто, але стукіт залишився.
Власник автомобіля звернувся на інше СТО, де йому сказали, що проблема в кульовій опорі праворуч, хоча звук був з лівого боку. Потім знайомий порадив йому перевірити в інтернеті звук зламаного опорного підшипника. Він зрозумів, що цей звук схожий на той, що він чув. Чоловік замовив нову деталь і поїхав до автомайстерні, де проблему вирішили за 40 хвилин. Через неправильні рекомендації він витратив 27 800 гривень, хоча фактично ремонт коштував 1 800 гривень.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…