Categories: Автоновини

В Україні хочуть підвищити податки на автомобілі

У відомостях від заступника голови Національного банку України, Сергія Ніколайчука, висловлено занепокоєння можливим скороченням міжнародної підтримки, яка фінансує великий зовнішньоторговельний дефіцит в умовах війни. Для компенсації високого торгівельного дефіциту та підсилення фіскальної стійкості країни уряд розглядає можливість обмеження некритичного імпорту, перш за все, через фіскальні заходи. Зазначається, що це може призвести до ініціатив щодо підвищення мит на різні товари, включаючи автомобілі.

Заступник голови НБУ підкреслює, що в умовах війни високий торгівельний дефіцит є наслідком руйнування виробничих потужностей та логістичних проблем. Проте, він вважає непродуктивним методом контролювати цю проблему через обмеження внутрішнього споживання шляхом ослаблення національної валюти. Замість цього, рекомендується використовувати фіскальні інструменти, зокрема диференціацію митних тарифів та введення обмежень на некритичний імпорт.

Згідно з даними Національного банку, від’ємний сальдо зовнішньої торгівлі України товарами й послугами значно зросло за 11 місяців 2023 року, досягнувши $34,11 млрд. Це викликано збільшенням дефіциту на 58,9%, зокрема торгівлі товарами – майже у 2,2 раза порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

8 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago