Categories: Автоновини

В Україні за популярне порушення ПДР арештовують на 10 діб: кому приготуватись

Останнім часом нові правила технічного огляду транспортних засобів викликали певні непорозуміння серед водіїв. Не дивлячись на це, існує переконання, що деякі порушення можуть залишитися без наслідків. Проте, це не зовсім правда, і ось чому.

Водії, які вирішують проігнорувати обов’язковий технічний огляд, ризикують адміністративним арештом. Навіть при зупинці патрульними через інші порушення, водії повинні мати при собі техпаспорт, водійське посвідчення та документ, що підтверджує проходження техогляду.

Однак слід врахувати, що не всі транспортні засоби обов’язково підлягають технічному огляду, і це важливо врахувати. Якщо ваше авто входить до категорії, яка підлягає обов’язковому огляду, і ви порушили це правило, вас чекає адміністративна відповідальність.

За відсутності талона на техогляд водію може бути складено протокол згідно зі статтею 121 КУпАП, за що передбачено штраф у розмірі 340 гривень. Повторне порушення протягом року може призвести до відбору водійських прав на термін від 3 до 6 місяців. Крім того, суд може обрати арешт тривалістю від 5 до 10 діб як альтернативне покарання. Так і трапилося нещодавно у Чернігівській області. Згідно зі справою про адміністративне правопорушення № 734/848/23, водій щиро покаявся. Суд призначив йому покарання у вигляді 5 діб арешту.

Важливо пам’ятати, що відповідальність за невиконання технічного огляду серйозна, і водії повинні дотримуватися встановлених вимог.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago