Categories: Автоновини

Здатність пенсіонерів керувати автомобілем почнуть перевіряти за допомогою нових технологій

Уряд Південної Кореї запускає новаторський проект з використанням технології віртуальної реальності (VR) для оцінки водійських навичок осіб похилого віку. Ця ініціатива є частиною більш широкого плану, спрямованого на можливе введення умовних ліцензій для водіїв похилого віку до 2025 року з метою підвищення безпеки на дорозі.

Рішення про це було прийнято після оприлюднення тривожної статистики поліцією. У 2023 році на кожні 10 000 водіїв старше 65 років припадало приблизно 94 дорожньо-транспортних пригод. Це число було в 1,86 рази вище, ніж у водіїв віком близько 30 років.

Експерти визначають це зростання як результат вікових факторів, таких як погіршення зору та уповільнення реакції на зміну умов освітлення. Особи похилого віку з легкими формами деменції або хворобою Альцгеймера можуть також мати труднощі в розпізнаванні небезпечних ситуацій на дорозі. Призначені для лікування цих станів препарати ще більше уповільнюють реакцію та викликають сонливість.

Для підтримки цієї технологічної ініціативи уряд Південної Кореї виділив 1,2 мільярда вон (близько 27,5 мільйона гривень) на розвиток технологій віртуальної реальності. Очікується, що загальні витрати на цей амбітний проект становитимуть близько 3,6 мільярда вон (приблизно 83 мільйони гривень).

Підхід Південної Кореї у цьому питанні порівнюється зі стратегіями інших країн, що регулюють водіння людей похилого віку.

Які обмеження на водіння існують для літніх водіїв в інших країнах?

У США, в штаті Іллінойс, застосовується метод обмеження простору, коли інструктори з водіння адаптують умови водіння до індивідуальних потреб водія.

Ліцензійним власникам з певними медичними обмеженнями дозволяється їздити лише до необхідних місць, таких як лікарні, церкви та суміжні громадські області.

У Німеччині існують спеціальні правила, засновані на індивідуальних особливостях водіння: особам з порушеннями нічного зору забороняється їздити вдень; тим, хто має проблеми з водінням на далекі відстані, дозволяється рухатися в певному радіусі від свого дому; а водіям, яким складно керувати автомобілем на великих швидкостях, забороняється використовувати автостради.

В Новій Зеландії водії, які досягли віку 75 років, зобов’язані проходити медичні обстеження раз в два роки, щоб переконатися у своїй здатності керувати автомобілем. Багато європейських країн використовують різні інструменти, включаючи практичні тести водіння, для оцінки навичок літніх водіїв.

Ці різноманітні підходи відображають глобальні зусилля на шляху до забезпечення балансу між безпекою на дорозі і потребами старіючого населення в мобільності.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Recent Posts

В Україні ціни на вживані автомобілі можуть різко зрости

Станіслав Бучацький, голова Інституту досліджень авторинку, не виключає, що підвищення акцизів на китайські електромобілі в…

29 хв. ago

Безпілотні таксі Waymo почали їздити по зустрічній смузі та ігнорувати світлофори: подробиці

У США трапився дивний випадок із безпілотним таксі Waymo. У Фініксі автомобіль проїхав на червоне…

1 годину ago

Це може дорого коштувати: чому категорично не можна тримати ключ від авто разом із телефоном

Автомобільні технології розвиваються, але звички водіїв часто залишаються незмінними. Наприклад, багато водіїв поводяться з електронними…

2 години ago

В Україні зʼявився перший електричний позашляховик Maxus T90

Maxus T90 – це великий пікап, що працює виключно на електротязі. Електричні пікапи взагалі є…

4 години ago

BYD хоче випустити свій найдешевший кросовер, якому не потрібна заправка на АЗС

Приготування до випуску нової версії кросовера моделі BYD Atto 3 на 2024 рік у розпалі.…

8 години ago

Як збільшити термін служби акумулятора у вашому авто: розкрито секрет довговічності

Багато людей не усвідомлюють, що термін служби акумуляторних батарей для автомобілів обмежений до двох років…

8 години ago