Водіям пояснили головні особливості експлуатації авто з ГБО
На щастя, всі компоненти ГБО давно відпрацьовані на виробництві та зазвичай функціонують без додаткової уваги з боку водія. Однак, щоб так було завжди, необхідно дотримуватися певних правил.
Бензин все ще потрібен
Не всі водії знають, що бак автомобіля з ГБО завжди повинен бути заповнений бензином щонайменше на чверть. Бензин витрачається під час запуску і прогріву, а в деяких системах також, коли обороти двигуна перевищують, наприклад, 4000 об/хв – тоді живлення автоматично перемикається на бензин.
Спеціальна моторна олива
Бажано використовувати спеціальну моторну оливу для двигуна з системою впорскування бензину.
Двигун, що працює на зрідженому пропан-бутані, змащується дещо інакше. З одного боку, газоподібне паливо, на відміну від рідкого, не змиває оливу зі стінок циліндрів, тому відбувається менший знос циліндро-поршневої групи. З іншого боку, теплота згоряння газоповітряної суміші вища, отже, мастило окислюється швидше.
Це прискорює перетворення її вуглеводнів на сажу і смолу. Вона забиває зазори, обмежуючи рухливість поршневих кілець і клапанів.
Тому дуже бажано використовувати спеціальні оливи з маркуванням LPG, які відрізняються підвищеною термічною стабільністю і поліпшеними миючими властивостями.
Не повинно бути запаху газу
Попри стійке кліше про те, що автомобіль “на газу” завжди пахне газом, запах дійсно неприпустимий. Симптоми запаху вказують на неправильне регулювання паливної системи. В такому випадку слід негайно перекрити вентиль на мультиклапані, перейти на бензин і поїхати на сервіс для усунення проблеми.
ГБО потребує обслуговування
В автомобілі з системою впорскування палива є два додаткових фільтри. Ці фільтри настільки ефективні, що інтервал їх заміни знаходиться на рівні планового технічного обслуговування всієї газової системи – 10 000 км. Рекомендується, щоб все обслуговування агрегатів з газовим охолодженням проводилося в спеціальному сервісному центрі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!