Механік назвав ТОП-5 кросоверів з «безсмертними» автоматами

Фото: Renault

В Україні автолюбителі воліють вибирати кросовери на вторинному ринку – дешевше, простіше і вибір ширший. При цьому головною проблемою при купівлі вживаного автомобіля, як і раніше, залишається відсутність гарантій надійності. Не в останню чергу це стосується трансмісії, яка майже завжди зараз представлена «автоматом». Механік одного з київських автосервісів з 15-річним стажем роботи розповів «SUV News» про моделі кросоверів з найбільш довговічними АКПП.

Subaru Forester

На ці кросовери в минулому ставили легендарні 4-ступінчасті 4EAT. Їх можна було зустріти на більшості версій Subaru з двигунами до 3,0 літра. За словами фахівця, свого часу цей «автомат» вважався еталоном надійності в автопромі. Завдяки унікальній електронній системі навантаження дозується максимально точно, а ефективна технологія охолодження запобігає перегріву і підвищеному зносу навіть при активній їзді.

Серед ключових переваг цієї АКПП виділяється висока ремонтопридатність: гідроблок легко обслуговується, соленоїди розбірні і доступні. У разі акуратної експлуатації і при правильному обслуговуванні коробка може пройти до півмільйона кілометрів.

Mitsubishi Pajero IV

Тут встановлювалася 5-ступінчаста трансмісія A5AWF, яка взяла все найкраще від важких позашляховиків Toyota. Ключовими особливостями агрегату є грамотна система підігріву і охолодження трансмісійної рідини, що дає можливість уникнути перегріву при інтенсивній експлуатації.

Єдиною вразливістю КПП є її гідротрансформатор, який виходить з ладу вже після 180-200 тисяч кілометрів. Якщо не брати це до уваги, трансмісія здатна прослужити до 500 тисяч кілометрів без серйозних ремонтів.

Mazda CX-5

На першу генерацію цього кросовера з бензиновим Skyactiv ставили класичний 6-ступінчастий FW6A-EL, який став свого роду відповіддю «автоматам» ZF від Audi і BMW. Багато в чому трансмісія повторює легендарну TF-81SC від Aisin. Якщо не перевантажувати коробку і своєчасно міняти мастило, термін служби може досягти півмільйона кілометрів. У той же час варто враховувати, що АКПП схильна до перегріву при жорсткому водінні і частих поїздках по бездоріжжю.

Volkswagen Tiguan

На першому поколінні моделі ставився 6-ступінчастий 09M, розроблений японським Aisin за спецзамовленням Volkswagen. Ця коробка може пройти без капремонту 300-400 тисяч кілометрів, але її слабким місцем залишається не дуже надійний теплообмінник, який можна замінити на зовнішній радіатор, що значно подовжує ресурс трансмісії.

Renault Duster

Сьогодні на версіях популярного кросовера з повним приводом і 2,0-літровим мотором можна зустріти 4-ступінчасту DP8, яка відмінно зарекомендувала себе на Captur і Nissan Terrano. Ресурс цієї коробки може досягати 300 тисяч кілометрів, але лише в разі акуратної їзди. Постійна експлуатація на бездоріжжі скоротить його вдвічі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також