Названо 6 популярних кросоверів, які не підходять для їзди по бездоріжжю
Сучасний кросовер поєднує характеристики легкового автомобіля та позашляховика. Завдяки своїй універсальності, зручності та здатності рухатись там, де не проїде звичайний седан або універсал, кросовери стали найпопулярнішими автомобілями у світі.
Деякі виробники кросоверів знехтували позашляховими властивостями своїх моделей. В США розповіли, які з найпопулярніших SUV не підходять для їзди по пересіченій місцевості. Американське видання HotCars опублікувало рейтинг кросоверів, які найкраще підходять для бездоріжжя.
Читайте також:
Що обов’язково потрібно мати в багажнику взимку: топ-10 предметів
Як наука та технології змінюють автомобілі: огляд новітніх інновацій
Mazda CX-5
Mazda CX-5 — це компактний кросовер, який виробляють з 2012 року. Він поєднує багато хороших характеристик: надійний, гарно виглядає і зручний в управлінні. Але, незважаючи на кліренс 215 мм, він не найкращий для їзди по складному бездоріжжю.
Спочатку в ньому не було позашляхових режимів або допоміжних систем, а ті, що з’явились пізніше, насправді не дуже ефективні. Також неможливо заблокувати муфту на задніх колесах, що погіршує його прохідність на бездоріжжі.
Kia Sorento
Kia Sorento вперше з’явився у 2002 році як позашляховик з рамним кузовом, але в четвертому поколінні став звичайним кросовером, який змагається з Hyundai Santa Fe. Цей автомобіль комфортний і просторий, але більшість його версій не підходять для їзди по бездоріжжю.
За інформацією ampercar.com, блокувальний диференціал є тільки в комплектації X-Line, але навіть його недостатньо для комфортної їзди по важкому бездоріжжю.
Nissan X-Trail
Nissan X-Trail – це відмінний кросовер для щоденних поїздок по хороших дорогах, але він не підходить для їзди по бездоріжжю. Причиною є не найкращий дорожній просвіт і відсутність понижувальної передачі та блокування диференціала.
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe — це недооцінений кросовер, який пропонує все, що більшість покупців шукають у міському автомобілі. Однак для їзди по бездоріжжю він не підходить. У нього недостатній кліренс для позашляхової їзди, а також низькі обвіси. Відсутні блокування диференціала та понижувальна передача, тому поїздки на бездоріжжі слід здійснювати дуже обережно.
Toyota RAV4
Toyota RAV4, випущений у 1994 році, продовжує вражати покупців своєю надійністю, практичністю та ефективністю, але лише на асфальтованих дорогах. Для поїздок по бездоріжжю його можливості обмежені. Хоча дорожній просвіт у RAV4 перевищує 20 см, очікувати чогось значного на пересіченій місцевості не варто, особливо в версії з переднім приводом.
Honda CR-V
Honda CR-V — це надійний компактний кросовер, який вийшов у 1995 році і нещодавно став шостим поколінням. Він продовжує вражати своїх власників хорошою економічністю та зручними їздовими характеристиками. Як і в багатьох інших моделях цього списку, повний привід можна придбати додатково, але не варто сильно покладатися на нього через відсутність справжніх позашляхових систем і один з найнижчих кліренсів у класі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!