Топ-10 найкращих дизельних двигунів за останні 20 років

Фото: SUVNews

Двигуни, які стали еталоном надійності, ресурсу та витривалості

За два десятиліття дизельні мотори пройшли шлях від простих атмосферних агрегатів до високотехнологічних систем з турбінами, Common Rail, AdBlue та складною електронікою. Але далеко не всі з них витримали випробування часом. У рейтинги надійності WhatCar?, ADAC, J.D. Power та AutoBild стабільно входять лише окремі дизельні двигуни — ті, що здатні проходити 500–700 тис. км і більше, не вимагаючи дорогого капремонту.

Редакція SUVNews підготувала ТОП-10 найкращих дизельних двигунів останніх 20 років, які заслужили репутацію «вічних» та стали легендами світового автопрому.

1. Toyota 1KD-FTV (3.0 D-4D)

Ресурс: 500 000 – 700 000 км

Встановлювався на: Land Cruiser Prado, Hilux.
За даними AutoBild та австралійських тестів, це один із найнадійніших дизелів планети.

Переваги:

  • простота конструкції

  • ресурсний турбокомпресор

  • витривалість до неякісного пального

  • дешеве обслуговування

2. Mercedes OM646 / OM642

Ресурс: 500 000 – 700 000 км

Встановлювалися на: E-Class, C-Class, Sprinter.
ADAC багато років називає ці двигуни еталоном німецької інженерії.

Переваги:

  • великий ресурс паливної системи

  • стійкість до навантажень

  • можливість безпроблемної експлуатації на великих пробігах

3. Volvo D5 (D5244T)

Ресурс: 500 000 – 700 000 км

Встановлювався на: Volvo XC70, S60, S80, XC90.
П’ятициліндровий дизель D5 — один із найдовговічніших у Європі.

Переваги:

  • ресурсний блок

  • міцний турбокомпресор

  • дуже надійний Common Rail

  • низька кількість критичних поломок за статистикою ADAC

4. Volkswagen 1.9 TDI (ALH, AVF, AWX)

Ресурс: 500 000 – 650 000 км

Встановлювався на: Passat B5/B6, Golf, Octavia, Audi A4.
AutoBild назвав його «найуспішнішим дизелем Європи».

Переваги:

  • простота й ресурс

  • ремонтопридатність

  • низькі витрати на обслуговування

5. BMW M57 (3.0 Diesel)

Ресурс: 450 000 – 650 000 км

Встановлювався на: BMW 3, 5, X3, X5.
ADAC відзначає його як один із найнадійніших рядних дизелів Німеччини.

Переваги:

  • надзвичайна витривалість

  • потужність і добра динаміка

  • стійкість до поганого пального

6. Renault/Nissan 2.0 dCi (M9R)

Ресурс: 400 000 – 550 000 км

Встановлювався на: Renault Koleos, Laguna III, Nissan X-Trail, Qashqai.
Після 2010 року двигун став одним із найнадійніших у сегменті 2.0 дизелів.

Переваги:

  • міцний ланцюг ГРМ

  • довговічний турбоблок

  • невелика кількість серйозних поломок

7. Hyundai/Kia 2.2 CRDi (D4HB)

Ресурс: 400 000 – 550 000 км

Встановлювався на: Santa Fe, Sorento, Carnival.
Щорічно отримує високі оцінки WhatCar? і J.D. Power за надійність.

Переваги:

  • міцний блок

  • економічність

  • ресурсна паливна апаратура Bosch

8. Mazda 2.2 Skyactiv-D (SH-VPTS після 2014)

Ресурс: 350 000 – 500 000 км

Встановлювався на: Mazda 6, CX-5.
Після модернізації 2014 року мотор став одним із найбільш надійних у класі.

Переваги:

  • низька компресія → менше навантаження

  • ефективна турбіна

  • низький рівень шуму і вібрацій

9. Honda 2.2 i-DTEC

Ресурс: 400 000 – 500 000 км

Встановлювався на: Honda CR-V, Accord, Civic.
Згідно з WhatCar?, цей мотор входить у ТОП «найменш проблемних дизельних агрегатів Великої Британії».

Переваги:

  • міцний блок

  • надійна система упорскування

  • низька витрата пального

10. Audi 3.0 TDI (V6)

Ресурс: 400 000 – 550 000 км

Встановлювався на: Audi A6, Q7, A7.
За даними AutoBild, 3.0 TDI входить у ТОП найбільш стабільних дизельних V6.

Переваги:

  • висока потужність

  • якісний Common Rail

  • ресурсні турбіни

Які дизельні двигуни найкраще пристосовані до українських умов?

Українські реалії — це:

  • коливання якості дизельного пального

  • холодні зими

  • великі річні пробіги

  • пил і погані дороги

  • часті короткі поїздки

У таких умовах найкраще виживають:

1. Toyota 1KD-FTV

Найменш чутливий до солярки.

2. Mercedes OM646 / OM642

Витримують високі пробіги та погані дороги.

3. Volvo D5

Дуже надійні на трасі, ідеальні для далеких поїздок.

4. Volkswagen 1.9 TDI

Дешеві у ремонті, невибагливі, легко переносять холод.

5. BMW M57

Потужні й ресурсні навіть на українському дизелі.

6. Renault/Nissan M9R

Хороший вибір для недорогих вживаних кросоверів.

Висновок редакції

Найкращі дизельні двигуни останніх 20 років — це не просто мотори, які «довго ходять».
Це інженерні шедеври, створені з великим запасом міцності, які зберігають ресурс навіть після сотень тисяч кілометрів.

У цьому рейтингу зібрані агрегати, які заслужено стали легендами: прості, надійні, витривалі і здатні без капремонту пережити кількох власників.

Інші також читають: 

Читайте також