Топ-5 вживаних дизельних позашляховиків, які варто обходити стороною, щоб не жити на СТО
Плануєте купити вживаний дизельний позашляховик? Будьте обережні: деякі популярні моделі можуть виявитися справжнім “грошовим пилососом” для вашого бюджету. У цій добірці SUV News — топ-5 дизельних SUV, яких краще оминути стороною, щоб не стати постійним клієнтом СТО.
1. BMW X5 (E70) 3.0d (2006–2013)
На перший погляд — престижний, комфортний та потужний позашляховик. Але на практиці — справжній виклик для гаманця.
Типові проблеми:
- Ланцюг ГРМ, який може “вистрілити” навіть до 200 тис. км;
- Текти турбіни та вихід з ладу EGR;
- Часті несправності пневмопідвіски.
2. Land Rover Discovery 3 / 4 2.7 TDV6 (2004–2016)
Цей британський красень славиться комфортом та прохідністю, але має дуже складний та недешевий дизель.
Найбільші болячки:
- Знос колінвалу і шатунів після 150–200 тис. км;
- Несправності компресора пневмопідвіски;
- Проблеми з електронікою.
3. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD (2005–2013)
Американська класика на дизелі Mercedes звучить заманливо. Але саме дизель — слабке місце.
Чого чекати:
- Течки сальників і охолоджувача;
- Проблеми з паливною системою;
- Частий вихід з ладу дросельної заслінки.
4. Volkswagen Touareg 3.0 TDI (2003–2010)
Надійний і тяговитий? Лише до першого серйозного ремонту.
Типові проблеми:
- Підтікання масла з турбонагнітача;
- Дорогі форсунки та паливний насос;
- Складність у заміні ланцюга ГРМ (двигун знімати обов’язково).
5. Mercedes-Benz ML 320 CDI (W164, 2005–2011)
Цей SUV створює відчуття преміуму, але дизельний мотор OM642 приносить немало клопоту.
Основні недоліки:
- Вихід з ладу вихлопного клапана;
- Закоксованість впускного колектора;
- Часті помилки по сажовому фільтру.
Вживані дизельні позашляховики приваблюють ціною, комфортом та витратою пального. Але застарілі або проблемні моделі можуть перетворити поїздки на боротьбу за виживання — і морально, і фінансово. Якщо не хочете “жити на СТО”, перед купівлею обов’язково перевіряйте історію обслуговування, діагностуйте двигун і електроніку.
Вам також може бути цікаво:
- Топ-5 позашляховиків, які найдешевше утримувати
- Водіям з України загрожує штраф до 23 000 грн за ігнорування нового дорожнього знаку: що він означає
- Топ-10 “вічних” бензинових кросоверів, які можуть проїхати 500 000 км без ремонту двигуна