Автомобільні дисплеї визнали небезпечними: як це вплине на їхню долю
Асоціація Euro NCAP готує нові правила оцінки автомобілів, в яких вимагається наявність фізичних елементів керування. Це стосується кнопок та важелів для включення аварійної сигналізації, поворотників, клаксона, склоочисників та системи виклику екстрених служб. Без цих елементів автомобіль не зможе отримати найвищу оцінку безпеки, тому виробникам доведеться повертатися до використання традиційних перемикачів.
У січні 2026 року асоціація Euro NCAP представить нові правила оцінки безпеки автомобілів, де важливим фактором буде наявність фізичних кнопок керування. Використання сенсорних екранів у салоні авто стало серйозною проблемою, оскільки водіям часто доводиться відволікатися від дороги, шукаючи необхідне меню.
Виробники, проте, продовжують використовувати сенсорні панелі через їхню доступність. Крім того, екрани роблять автомобільні інтер’єри більш технологічними, що особливо актуально в Китаї, де кількість дисплеїв вважається важливішою, ніж характеристики авто.
За словами директора з розвитку Euro NCAP Метью Ейвері, у майбутньому, щоб отримати найвищий рейтинг безпеки, автовиробникам доведеться залишити фізичні кнопки керування принаймні для функцій “аварійка”, поворотники, клаксон, склоочисники та кнопку виклику екстрених служб.
У інших випадках виробники матимуть вільну руку, проте можливі посилені вимоги. Наразі ще не відомо, як саме буде проводитися оцінка, але новий протокол обов’язково введуть, оскільки компанії про нього вже інформовані і повністю підтримують його.
Останні дослідження показують, що більшість автовласників все ще віддають перевагу фізичним кнопкам над сенсорними екранами. Критика споживачів стосовно сенсорних панелей зростає, і це призвело до того, що навіть компанія Volkswagen вирішила відмовитися від тач-панелей на кермах, оскільки виявилося, що тактильні відчуття для споживачів важливіші за інноваційні технології.
Перший крок у цьому напрямку був зроблений з моделлю Golf, яка отримала традиційні кнопки у новому оновленні. Однак з урахуванням нових вимог Euro NCAP, кількість фізичних кнопок та перемикачів може зрости ще більше.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!