Чому двигун може перегрітися у пробці: водіям назвали 6 причин

Автомобілі з великим пробігом часто стикаються з ризиком перегріву двигуна, особливо влітку в умовах заторів. Система охолодження грає ключову роль у підтриманні оптимальної температури, але іноді навіть найнадійніші автомобілі можуть мати проблеми. Фахівець з ремонту двигунів розповів у інтерв’ю порталу ampercar.com, як уникнути перегріву двигуна та його “закипання”.

Перегрів двигуна може серйозно підірвати його працездатність і тривалість служби. Причини перегріву можуть бути різними, від якості антифризу до стану компонентів системи охолодження. Охолоджувальна рідина, датчики температури, вентилятори, термостати, помпи, радіатори і навіть моторне мастило – усі ці деталі грають важливу роль у підтриманні оптимальної температури роботи двигуна.

Багато автовласників стикаються з проблемами, коли вентилятор не працює належним чином через несправний запобіжник або датчик температури двигуна. Один із можливих варіантів вирішення цієї проблеми – тимчасово переключити дроти так, щоб вентилятор постійно охолоджував двигун і утримував його в оптимальному температурному режимі.

Досвідчені водії знають, що після зимових холодів старі гумові патрубки можуть стати крихкими і тріснути, що може спричинити витік антифризу в системі охолодження. Частою причиною таких витоків є також зношені хомути та прокладки.

У забрудненому термостаті, який забився старими відкладеннями, можуть виникнути проблеми саме у критичний момент. Якщо він не відкривається і не закривається вчасно, циркуляція охолоджуючої рідини порушується, що може призвести до серйозних проблем, включаючи перегрів двигуна.

Забруднений радіатор – це типова проблема, особливо небезпечна влітку. Бруд, пил та комахи можуть значно ускладнити теплопередачу, що може спричинити перегрів двигуна. Щоб уникнути цього, радіатор слід чистити щонайменше раз на два роки, щоб він міг ефективно відводити тепло.

Ще одним важливим аспектом є якість антифризу і його склад. Часто можна натрапити на підробки, які при підвищених температурах починають вибивати осад прямо в системі охолодження, що може призвести до її засмічення та неполадок. Для уникнення таких проблем варто купувати антифриз у надійних магазинах і регулярно контролювати його рівень, здійснюючи заміну щонайменше раз на рік. Також моторне мастило грає важливу роль у процесі охолодження двигуна, тому необхідно регулярно перевіряти його рівень, оскільки низький рівень може призвести до перегріву ДВЗ.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело Ampercar
Читайте також