Чи можна замінити лише одне колесо на повнопривідному автомобілі: ризики та винятки

Заміна зимових шин на літні є необхідністю для всіх водіїв у весняний період. Виключенням не є і машини із системою повного приводу (AWD). При цьому багато хто з автовласників часто замислюється про можливість часткової заміни шин заради економії часу та грошей. Експерти SlashGear пояснили, що буде, якщо на повнопривідному авто поставити лише одне колесо по сезону.

Відмічається, що для передньо- або задньопривідних моделей такий трюк інколи допустимий за умови заміни пари передніх чи задніх шин. Для AWD ж така практика може обернутися дорогим ремонтом трансмісії. Все через те, що у системах повного приводу крутний момент постійно розподіляється між усіма колесами. При наявності одного з коліс більшого або меншого діаметру навантаження на диференціали та інші компоненти раптово збільшується. У підсумку маємо перегрів, прискорений знос та навіть поломки трансмісії. Якщо мова йде про 4WD (повний привід ручного перемикання), то наслідки можуть торкнутися також рульового керування, гальмування і ходової частини.

Однак є в таких ситуаціях і певні винятки. Наприклад, коли у вас є можливість скористатись послугою сточування протектора. Деякі майстерні пропонують підігнати нове колесо під рівень зносу решти трьох. Це дозволяє уникнути повної заміни комплекту. Звісно, використовувати такі шини ви можете лише на свій власний розсуд. Досвідчені експерти все ж рекомендують не ризикувати та замінювати всі колеса в автомобілі одночасно.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також