Багатьом досвідченим водіям здається, що гарячі гальмівні диски після тривалої поїздки є нормою. Так, високі температури виникають через тертя при гальмуванні. Але критичний перегрів гальмівної системи вже є проблемою. Власник автосервісу у інтерв’ю розповів про те, чому перегрів гальмівних дисків є небезпечним.
На сучасних автомобілях гальмівні диски зазвичай виготовляють з високоміцних сплавів, таких як легована сталь або чавун. Ці матеріали спеціально розроблені для роботи при високих температурах, до 300 градусів за Цельсієм.
Керамічні гальмівні диски, що використовуються у спортивних автомобілях, можуть витримувати до 1000 градусів температури, проте їх використання у серійному виробництві ускладнене через високу вартість. Тому більшість автовласників змушені обходитися стандартними гальмами, які, на жаль, можуть перегріватися в деяких умовах.
При деяких несправностях гальмівної системи диски звичайного автомобіля можуть нагріватися до 500 градусів, навіть якщо водій не дуже активно гальмує. Проте це може значно знизити ефективність гальмування.
Досвідчені фахівці швидко впізнають ознаки перегріву, глянувши на гальмівні диски з характерними смугами синього відтінку. Цей “синій метал” призводить до значного зниження тертя, що може призвести до серйозних дорожньо-транспортних пригод.
Крім того, якщо автомобіль з гарячими гальмівними дисками проїде неглибоку калюжу, то від контакту з холодною водою диски можуть деформуватися. Це часто стає причиною биття керма при гальмуванні.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…