Categories: Статті

Для чого на спідометрі швидкості 30 і 50 км/год позначені червоним: відповідь знають лише одиниці

Водії, які щодня сідають за кермо, можуть звертати увагу на маленькі, але важливі деталі своїх спідометрів. Однією з таких деталей є червоні позначки, які можна побачити біля значень 30 і 50 км/год. Але чому саме ці швидкості позначені червоним? Відповідь дали в виданні УНІАН.

Міфи про червоні позначки

Багато водіїв мають свої уявлення про призначення цих міток. Дехто вважає, що вони пов’язані з коробкою перемикання передач (КПП), нібито натякаючи на те, коли потрібно змінювати передачу. Але це не зовсім так. Для цих цілей існує тахометр, який надає більш точну інформацію про робочі оберти двигуна.

Значення червоних позначок на спідометрі

Отже, яке ж справжнє призначення цих червоних міток? Відповідь на це питання, як не дивно, лежить у європейських стандартах. Червоні позначки, які в основному зустрічаються на автомобілях європейського виробництва, слугують візуальними обмежувачами швидкості.

Наприклад, Служба клієнтської підтримки Hyundai пояснила, що ці мітки на спідометрі нагадують про максимальні швидкісні обмеження на дорогах Європейського Союзу. У населених пунктах максимальна швидкість не повинна перевищувати 50 км/год, а в зонах, що вимагають особливої обережності, таких як біля навчальних закладів, швидкість обмежена до 30 км/год.

Подальші позначки на спідометрі

Крім того, червона позначка біля швидкості 90 км/год нагадує водію про можливість збільшення швидкості на міжміських шосе, де допустима швидкість може досягати 130 км/год.

Ці маленькі деталі можуть значно впливати на безпеку на дорозі. Тому, при наступній поїздці, зверніть увагу на свій спідометр і пам’ятайте, що ці червоні мітки можуть вберегти вас від можливих правопорушень.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago