Економія пального: що ефективніше – їзда на нейтральній передачі чи гальмування двигуном

Тема економії пального завжди актуальна, особливо зараз, коли ціни на пальне зростають. Багато водіїв шукають способи заощадити на заправці. Одним із найбільш обговорюваних методів є їзда на нейтральній передачі та гальмування двигуном. Давайте розберемося, які з цих способів справді допомагають економити, а які можуть бути небезпечними.

Різниця між кочуванням і гальмуванням двигуном

Ці два методи дозволяють контролювати швидкість без використання гальм, але працюють вони по-різному:

Нейтральна передача: Коли ви вмикаєте нейтральну передачу або тримаєте зчеплення, двигун відключається від коліс. Машина рухається на інерції, але двигун все одно споживає трохи пального, бо працює на холостому ходу. Багато хто думає, що це економить пальне, але насправді це не так, і до того ж знижує контроль над автомобілем.

Гальмування двигуном: В цьому випадку ви просто відпускаєте газ, залишаючи машину на передачі. Двигун залишається з’єднаним з колесами, і його опір уповільнює рух. Під час цього процесу подача пального в двигун припиняється, що справді допомагає економити пальне. Крім того, гальмування двигуном зменшує знос гальм і покращує контроль над автомобілем, особливо коли спускаєтеся з гори.

Чому кочування небезпечне

Окрім того, що кочування не дає значної економії, цей метод створює небезпеку для безпеки. Під час руху на нейтральній передачі водій втрачає частину контролю над автомобілем. У разі екстреної ситуації знадобиться час, щоб увімкнути передачу і швидко прискоритися. Це може стати вирішальним фактором, коли потрібно швидко об’їхати перешкоду або уникнути аварії.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело SlashGear
Читайте також