Іноді під час їзди двигун може працювати неправильно і навіть зупинитися. Зазвичай, коли машина стоїть, тахометр показує від 800 до 1000 обертів за хвилину. Але якщо цей показник коливається або перевищує норму, це може свідчити про проблеми.
Обороти двигуна на холостому ходу мають бути стабільними і не змінюватися сильно. Якщо вони коливаються в межах від 500 до 1500 обертів, це може свідчити про проблеми. Однією з основних причин може бути неякісне паливо, яке забруднює форсунки і призводить до утворення нагару на свічках запалювання. Щоб виправити ситуацію, часто достатньо замінити свічки і прочистити форсунки. Якщо проблема полягає у збої в паливній системі, потрібно змінити паливний фільтр і перевірити насос.
Проблеми з плаваючими обертами двигуна можуть бути викликані кількома причинами. Неполадки з високовольтними дротами можуть вимагати перевірки і заміни котушок та свічок запалювання. Якщо оберти різко падають або двигун може зупинитися при натисканні на гальмо, це може бути через несправність клапана рециркуляції відпрацьованих газів, яку треба очистити або замінити. Іноді можуть бути серйозніші проблеми з електронним блоком управління, регулятором холостого ходу або датчиком дросельної заслінки, і їх точну причину можна визначити тільки в сервісному центрі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…