Кошмар для механіка: які автомобілі найскладніше ремонтувати

Кожен автомобіль на певному етапі може потребувати ремонту. При цьому різні марки і моделі можуть мати різну конструкцію і складність ремонту. Портал Interia поцікавився у співробітників СТО, з якими автомобілями їм доводиться возитися найбільше. Для автовласників це також має велике значення, оскільки від складності ремонту, як правило, залежить і його вартість.

Опитування показало, що найменш складною для будь-якого автомеханіка є робота з машиною, виробленою концерном Volkswagen Auto Group (VAG). Все завдяки широкій мережі підтримки та достатку запчастин на ринку. Повністю ж рейтинг авто за складністю ремонту виглядає так:

Honda і Suzuki (лише 2,1% механіків вважають їх безпроблемними)

– Рідко зустрічаються, слабка доступність запчастин

Ford (2,4%)

– Проблеми з корозією болтів, низька якість з’єднань

Peugeot/Citroen (2,7%)

– Складні конструктивні рішення

Mercedes-Benz (3,4%)

– Дорогі запчастини, нестандартні технологічні патенти

Opel (4,1%)

– Часті поломки, схильність до корозії

BMW/Mini (4,8%)

– Сучасна електроніка, тривалий ремонт

Hyundai/Kia (8,2%)

– Помірна доступність запчастин, неінтуїтивне виконання конструкції

Fiat (10,3%)

– Проста конструкція, але іноді проблемні рішення

Toyota (17,1%)

– Продумана конструкція, відносно легка діагностика

Концерн VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat) (37%)

– Широка мережа сервісних центрів, швидке розбирання елементів

Читайте також