Кошмар для механіка: які автомобілі найскладніше ремонтувати
Кожен автомобіль на певному етапі може потребувати ремонту. При цьому різні марки і моделі можуть мати різну конструкцію і складність ремонту. Портал Interia поцікавився у співробітників СТО, з якими автомобілями їм доводиться возитися найбільше. Для автовласників це також має велике значення, оскільки від складності ремонту, як правило, залежить і його вартість.
Опитування показало, що найменш складною для будь-якого автомеханіка є робота з машиною, виробленою концерном Volkswagen Auto Group (VAG). Все завдяки широкій мережі підтримки та достатку запчастин на ринку. Повністю ж рейтинг авто за складністю ремонту виглядає так:
Honda і Suzuki (лише 2,1% механіків вважають їх безпроблемними)
– Рідко зустрічаються, слабка доступність запчастин
Ford (2,4%)
– Проблеми з корозією болтів, низька якість з’єднань
Peugeot/Citroen (2,7%)
– Складні конструктивні рішення
Mercedes-Benz (3,4%)
– Дорогі запчастини, нестандартні технологічні патенти
Opel (4,1%)
– Часті поломки, схильність до корозії
BMW/Mini (4,8%)
– Сучасна електроніка, тривалий ремонт
Hyundai/Kia (8,2%)
– Помірна доступність запчастин, неінтуїтивне виконання конструкції
Fiat (10,3%)
– Проста конструкція, але іноді проблемні рішення
Toyota (17,1%)
– Продумана конструкція, відносно легка діагностика
Концерн VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat) (37%)
– Широка мережа сервісних центрів, швидке розбирання елементів