Двигуни “мільйонники” продовжують встановлювати під капотами численних іномарок, переважно відомих представників німецького автопрому, також відомих як VAG-група. У сучасному пошуку часто знаходяться запитання про ресурс та надійність цих двигунів, що призводить до жвавих обговорень.
Деякі вважають німецькі двигуни передовими та технічно досконалими, тоді як інші висловлюють свій негатив у коментарях. Однак, на цей раз розглянемо реальний ресурс цих двигунів, як довго вони працюють без капітального ремонту, і чому в сучасних умовах це відрізняється від минулих “мільйонників”, які легко проїзжали 500 тисяч км без серйозних проблем.
Для ілюстрації розглянемо випадок поламаного двигуна Passat B6, який є турбованим двигуном, першим у лінійці TSI. Цей двигун, як і автомобіль загалом, випущений у 2008 році, і хоча він конструктивно не дуже відрізняється від більш свіжих моделей, виявляється, що на новіших поколіннях вирішено багато “дитячих” проблем, і тепер їх ресурс став ще більшим.
Найчастіше капітальний ремонт двигуна потрібен при втраті компресії, підвищеній витраті мастила або зносі пар тертя, що призводить до “стуку” двигуна. У нашому випадку відсутність компресії в одному з циліндрів призвела до розбирання двигуна на пробігу 245 тисяч кілометрів. Це може здатися невеликою цифрою, але в сучасних умовах вважається досягненням.
Важливий момент полягає в тому, що автомобіль, який ми розглядаємо, не отримував належного обслуговування, власник не доглядав за двигуном, не вчасно міняв масло та інші деталі. Такий режим експлуатації вплинув на силовий агрегат – поршень прогорів, з’явились задири в циліндрі через перегрів від недостатнього охолодження. Навіть при такому неідеальному обслуговуванні вимогливий до якості двигун пройшов 245 тисяч км, і ймовірно, міг пройти ще більше, якби за ним слідкували правильно.
Сучасні двигуни конструюються з урахуванням вимог до ваги, витрати пального та екології, і завдяки цьому мають більш високу ефективність. Однак це також означає, що вони стали більш вразливими до якості обслуговування та регулярності заміни деталей. Сучасні двигуни можуть бути менш витратними і більш екологічно чистими, але вони вимагають більш ретельного догляду.
Отже, висновок є один: якщо слідкувати за своєю машиною, то вона прослужить стільки, скільки потрібно. Але при придбанні нового автомобіля з салону вам точно не треба перейматися тим, скільки кілометрів він пройде після вас.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Kamiq — це субкомпактний кросовер, який чеська автомобільна компанія випускає з 2019 року. Коли Skoda…
Кросовери стали лідерами на глобальному автомобільному ринку останніми роками, але не всі моделі цього сегменту…
Багатьом водіям відоме відчуття тривоги, коли вони бачать на дорозі патрульну машину. Щоб уникнути зайвої…
Перш за все, варто звернути увагу на ремені безпеки. Багато водіїв нехтують їх використанням, але…
Для українських водіїв, які перевищують допустимий рівень шуму транспортного засобу, вводять нову міру покарання. Від…
В Україні перше водійське посвідчення видають на 2 роки, після чого його обмінюють на постійний…