Ніколи так не робіть: шість поширених помилок водіїв при заміні гальмівних колодок автомобіля

Зі зростанням цін на автосервіс багато водіїв вирішують самостійно обслуговувати свої авто. Однією з найбільш популярних процедур є заміна моторного масла і гальмівних колодок. Хоч ці роботи здаються простими, вони потребують уважності та знань важливих деталей. Якщо їх ігнорувати, це може вплинути на безпеку авто. Експерти порталу ampercar.com назвали 6 важливих моментів, про які часто забувають під час заміни гальмівних колодок, але які критично впливають на роботу гальмівної системи.

1. Чистота робочих поверхонь – запорука довговічності гальмівної системи
Однією з найпоширеніших помилок водіїв є ігнорування чистоти робочих частин гальмівної системи. Пил, бруд і реагенти на дорогах можуть погіршити роботу гальм, що призведе до нерівномірного зносу колодок і зниження ефективності гальмування. Перед заміною гальмівних колодок важливо ретельно очистити всі контактні поверхні дисків і супортів. Для цього можна використовувати спеціальні очищувачі гальмівної системи, які швидко видалять бруд і відновлять нормальну роботу деталей.

2. Перевірка гальмівних шлангів на наявність пошкоджень
Багато водіїв, зосередившись на колодках і дисках, забувають перевірити стан гальмівних шлангів. З часом гума стає менш еластичною, з’являються тріщини, які можуть призвести до розриву під великими навантаженнями. Перед заміною колодок обов’язково перевірте шланги на наявність дефектів і, якщо потрібно, замініть їх. Це важливо для збереження герметичності системи та уникнення витоків гальмівної рідини, що безпосередньо впливає на безпеку на дорозі.

3. Огляд гальмівних дисків з обох боків
При заміні колодок важливо не лише оглядати зовнішню частину гальмівного диска, а й перевіряти його стан зсередини. Саме тут часто з’являються глибокі подряпини, тріщини або борозни, які можуть знизити ефективність гальмування. Якщо диски мають нерівності чи серйозні пошкодження, їх потрібно замінити, адже, як і колодки, вони мають обмежений термін служби, і після його закінчення їх використання стає небезпечним.

4. Повернення гальмівних циліндрів у вихідне положення
Під час заміни колодок важливо не забути повернути гальмівні циліндри в їх початкове положення. Коли колодки зношуються, циліндри виходять вперед. Якщо ставити нові, більш товсті колодки, їх потрібно назад заштовхати. Для цього використовують спеціальні інструменти, як струбцину або пристрій для вдавлення поршнів. Якщо пропустити цей крок, нові колодки можуть бути встановлені нерівно, що викличе проблеми з гальмуванням.

5. Заміна мастила на напрямних
Змащення напрямних гальмівних супортів – важлива частина кожної заміни колодок. Стара мастило з часом втрачає свої властивості, стає густим і перестає добре працювати. Тому потрібно видалити старе мастило і нанести нове. Також важливо перевірити стан пильовиків, які захищають метал від вологи та солі, запобігаючи корозії. Якщо пильовики пошкоджені, метал може іржавіти, що призведе до заклинювання напрямних і погіршення роботи гальм.

6. Контроль рівня та стану гальмівної рідини
Гальмівна рідина, як і моторне мастило, потребує регулярної перевірки і заміни. З часом вона вбирає вологу, що знижує її температуру кипіння. Це може призвести до того, що педаль гальма стане м’якою в екстремальних умовах. Перевірити рівень і стан гальмівної рідини потрібно під час заміни колодок. Якщо рівень рідини низький, її потрібно долити або замінити, якщо вона сильно забруднена. Важливо пам’ятати, що гальмівна рідина – це критичний елемент безпеки вашого автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також