Porsche розробляє новий кросовер із двигуном внутрішнього згоряння
Коли Porsche представила електричний Macan рік тому, компанія заявила, що єдиним способом випробувати цей компактний кросовер стане електропривод. Через кібербезпечні вразливості в попередньому бензиновому Macan його подальше виробництво було визнано недоцільним, навіть для ринків, де такі обмеження менш суворі. Однак останнім часом з’явилися повідомлення про те, що Porsche може переглянути стратегію виробництва виключно електромобілів, пише CarBuzz.
Чому Porsche розглядає новий кросовер із ДВЗ
У заяві Porsche про майбутнє Macan зазначається, що компанія завжди аналізує ринкові тенденції та потреби клієнтів. Судячи з усього, попит на традиційні силові установки залишається високим, оскільки Porsche «наразі оцінює можливість розроблення незалежної лінійки позашляховиків із бензиновими та гібридними силовими агрегатами».
Коли Porsche вирішила зробити Macan повністю електричним, плани щодо додавання ДВЗ у цю платформу не розроблялися. Це дозволило зосередитися на створенні якісного електромобіля, але виключило можливість модернізації під бензиновий мотор. Незважаючи на те, що на електрифіковані версії Macan припадає 44% продажів моделі цього року, компанія розуміє, що скептицизм щодо електрокарів може посилитися. Саме тому в Штутгарті розглядають можливість випуску нової моделі з «унікальним дизайном і характерним профілем Porsche».
Хоча німецький бренд рідко виходить за рамки усталених дизайнерських рішень, новий SUV обіцяє бути особливим. Однак поки що рано говорити про його зовнішність – у компанії заявляють, що «модель може з’явитися до кінця десятиліття». Якщо це станеться, існує висока ймовірність, що новинка буде заснована на платформі Audi, оскільки Porsche зазначає, що «ця потенційна модель отримає переваги від спільних розробок».
Porsche продовжить пропонувати різні типи силових агрегатів
Компанія не має наміру відмовлятися від гнучкості у виборі силових установок. Хоча в майбутньому з’являться нові версії Macan EV, Porsche не робить ставку на єдиний вид двигуна. Німецький виробник наголосив, що в кожному сегменті буде представлено широкий вибір – від бензинових і гібридних до повністю електричних моделей, щонайменше, до 2030-х років.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!