Що відбудеться з двигуном, якщо мастило змінювати вдвічі рідше, ніж це радить виробник
Багато автовласників відкладають регулярне обслуговування автомобіля до останнього моменту, хоча знають, що мастило потрібно міняти кожні 10-15 тисяч кілометрів відповідно до рекомендацій виробника. Автослюсар пояснив, що буде з автомобілем, якщо проїхати понад 30 тисяч кілометрів без заміни технічної рідини.
Експерт навів приклад, щоб краще пояснити, як мастило працює при рідкісній заміні. Якщо в звичайний двигун, що не має великої потужності, залити якісне мастило і не міняти його до 30 тисяч кілометрів, це не завдасть серйозної шкоди. Це особливо актуально, якщо водій не займається агресивним стилем водіння, а керує автомобілем акуратно.
Хоча гарантій, що з двигуном нічого не трапиться, немає, ймовірність того, що він працюватиме без проблем, досить велика. Однак після цього потрібно буде замінювати мастило частіше, кожні 2-3 тисячі кілометрів, щоб усунути накопичені відкладення та нагар. Це правило не стосується двигунів з потужністю понад 100 кінських сил на літр об’єму. У таких випадках є великий ризик, що двигун потребуватиме капітального ремонту.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!