ТОП-3 найкрутіших SUV-новинок 2025 року
У 2025 році на ринок виходить безліч представників сегмента SUV, однак, незважаючи на величезну конкуренцію, деякі моделі явно виділяються на тлі інших. Видання SlashGear звернуло увагу на три найкрутіші новинки серед кросоверів і позашляховиків.
Toyota 4Runner: повне оновлення легенди
Один із найнадійніших і найпрохідніших позашляховиків Toyota отримав довгоочікуване оновлення. Новий 4Runner пропонує не тільки сучасний дизайн зовні та всередині, а й передові силові агрегати, включно з гібридною системою i-Force Max.
Стандартна версія оснащується турбованим 2,4-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 278 к.с. і крутним моментом 317 Нм. Гібридна версія, що використовує той самий 2,4-літровий двигун із додаванням електричної потужності, видає вражаючі 326 к.с. і 465 Нм крутного моменту.
Версії TRD Pro і флагманський Trailhunter пропонують видатну позашляхову продуктивність, оснащуючись 33-дюймовими шинами, бортовим компресором, позашляховими ліхтарями Rigid і регульованими амортизаторами від Fox і Old Man Emu. 4Runner також може буксирувати причіп масою до 2,7 тонни.
Honda Passport: міський позашляховик із характером
Хоча Honda Passport технічно належить до моделей 2026 року, японський виробник уже анонсував його появу в автосалонах у 2025 році. Новий Passport отримав агресивний коробчатий дизайн і значні позашляхові можливості.
Версії TrailSport пропонують збільшений дорожній просвіт, захисні пластини днища і позашляхові шини. Серед технологічних особливостей – система кругового огляду, яка може бути активована в складних умовах бездоріжжя.
Passport оснащується 3,5-літровим двигуном V6 потужністю 285 к.с. і обертовим моментом 262 Нм, що працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом. Цікава деталь – до списку аксесуарів включено складаний стіл для пікніка, що є даниною поваги минулим моделям Honda.
Hyundai Ioniq 5 XRT: електричний позашляховик із «дакарівським» характером
Електричний Hyundai Ioniq 5 отримав нову позашляхову версію XRT. Стандартні моделі Ioniq 5 пропонують запас ходу від 245 до 318 миль (394-511 км) і потужність від 168 до 320 к.с.
Версія XRT зберігає 320 к.с., але додатково отримує збільшений на 23 мм дорожній просвіт, позашляхові шини, унікальний обвіс кузова і спеціально налаштовану підвіску. Хоча XRT не зможе долати ті самі перешкоди, що й Toyota 4Runner, він чудово справляється з гравійними дорогами та лісовими стежками.
Ця тенденція, раніше представлена такими моделями як Porsche 911 Dakar, тепер поширюється на більш практичні та доступні електромобілі, що не може не радувати любителів активного відпочинку.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!