Ці авто реально проходять по 600 тисяч км без капремонту: про які моделі йде мова

Фото: SUV News

Більшість водіїв вважають пробіг у 320 тисяч км чималим досягненням. Але деякі машини здатні пройти й удвічі більше – до 640 тисяч км – без заміни двигуна чи коробки. Американський механік Кріс Пайл, який працює з високопробіжними авто понад 20 років, поділився власними спостереженнями з виданням GO.

«Усі машини можуть дійти до цього рубежу, але більшість доведеться ремонтувати кардинально – міняти двигун чи трансмісію. Проте є кілька моделей, які витримують 640 тисяч км на оригінальному агрегаті, якщо їх правильно обслуговувати», – пояснив Пайл.

Фахівець наголошує: головна умова – регулярна їзда і планове техобслуговування. Короткі поїздки шкодять більше, ніж здається.

«Принаймні раз на тиждень машина має проїжджати пів години без зупинок», – каже він.

До цього додається своєчасна заміна мастил, фільтрів і контроль охолоджувальної системи.

На думку експерта, умови експлуатації теж грають роль. Траса збільшує ресурс, міський трафік – скорочує. Сіль і мороз на півночі зношують вузли, спека на півдні також шкодить, особливо під час запуску.

Серед марок, що найчастіше доходять до 600 тисяч км без капремонту, Пайл назвав Toyota (Avalon, Tacoma, Sienna, Sequoia), Honda (Accord, Civic, Pilot, Odyssey), Ford (F-150, Expedition) та Subaru Outback. З корейців він виділив Hyundai Elantra, яка стала приємною несподіванкою.

Дизельні мотори мають ще більше шансів витримати такий пробіг, але вони дорожчі в обслуговуванні і вимагають окремих майстрів.

Реальність же така: після 500–600 тисяч кілометрів машина рідко виглядає «свіжою». Двигун починає шуміти, коробка гірше перемикає, зростає витрата оливи та пального. Та якщо власник не пропускає регламентні роботи – трансмісійні рідини, охолоджуюча рідина, гальмівна, ремені ГРМ – шанси побачити 600 тисяч км на одометрі зростають у рази.

Читайте також