Водіям розповіли, для чого на бічних дзеркалах автомобіля нанесено чорну смугу
Автомобільні дзеркала можуть мати різні форми: плоскі, сферичні та асферичні, і кожен тип має свої переваги і недоліки. Автомобільні експерти детально розглянули позитивні та негативні аспекти кожного з цих видів дзеркал.
Плоскі дзеркала використовувалися в більшості автомобілів десятиліття тому і відрізнялися високою точністю відображення. Вони не спотворюють відстань до об’єктів, що дає водієві можливість точніше оцінювати ситуацію навколо автомобіля.
Проте плоскі дзеркала мають свої недоліки, зокрема “сліпі” зони через обмежений кут огляду, який може призвести до упущення інших автомобілів, особливо при перебудові.
Сферичні дзеркала, навпаки, мають помітний вигин, який робить предмети віддаленішими у відображенні. Вони забезпечують ширший огляд, але ускладнюють визначення відстані до об’єктів.
Зазвичай праве зовнішнє сферичне дзеркало має більший вигин, щоб максимізувати видимість з боку. Салонне дзеркало залишається плоским як орієнтир.
Асферичні дзеркала, хоча формально аналогічні сферичним, відрізняються більш вираженим кутом вигину на краю, віддаленому від водія. Ці дзеркала поділяються на зони А та Б, при цьому частина ближче до борту має мінімальний вигин для точної оцінки дистанції, а віддалена ділянка має максимальний вигин для більшої видимості, уникнення мертвих зон. Чорна вертикальна смуга служить маркером кордону між сферичною та плоскою частинами дзеркала.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!