Водії яких автомобілів визнані найбільш самозакоханими
Британські експерти з аналітичної агенції Scrap Car Comparison провела масштабне психологічне дослідження, в рамках якого було встановлено прямий зв’язок між маркою автомобіля і рівнем нарцисизму власника. Як пише Daily Mail, опитування охопило понад 2000 водіїв і показало несподівані закономірності в поведінці автомобілістів.
BMW лідирує за нарцисизмом
Спеціальний психологічний тест показав, що серед водіїв різних марок власники BMW демонструють найвищий середній показник нарцисизму – 14,4 бала з максимальних 40. Другим за рівнем самозакоханості є середньостатистичний керманич Mercedes – 12,3 бала. До першої трійки егоїстів увійшли також власники Honda – 12 балів.
Скромні європейці
У випадку з європейськими марками мова переважно йде про скромних водіїв. Водії бюджетних європейців демонструють найменший рівень самозакоханості. Так, найбільш стриманими були визнані водії Volvo -7,1 бала. Трохи вищі показники у керманичів Skoda (7,44 бала) і Renault (7,6 бала).
Менеджер по роботі з клієнтами Scrap Car Comparison Метт Клемп звернув увагу, що за результатами дослідження жодна з марок не набрала навіть половини з усіх можливих очок. За його словами, це свідчить про те, що критичного рівня нарцисизму не виявлено в жодної з груп.
Електромобілі та персоналізація
Примітно, що під час аналізу типів двигунів з’ясувалося, що власники електромобілів мають найвищий рівень нарцисизму – 14,2 бала. У власників бензинових і гібридних авто результат 10,2 бала. Найскромнішими виявилися власники дизельних машин із середнім показником 9,8 бала.
Також було виявлено залежність від наявності персоналізованих номерних знаків. Водії, які замовляють індивідуальні номери, мають середній рівень самозакоханості 15,2 проти 8,9 бала у власників стандартних реєстраційних знаків.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!