5 причин, чому всі нові автомобілі стали “одноразовими”

Реальний термін служби автомобілів упродовж останніх десятиліть значно скоротився. Сучасні виробники легкових автомобілів активно використовують концепцію запланованого старіння ще на етапі розробки своїх транспортних засобів. Фахівці порталу hotcars.com визначають п’ять ключових причин, які пояснюють цей тренд.

В першу чергу, виробникам не вигідна довговічність автомобілів. У 80-ті роки минулого століття основним завданням автокомпаній було підвищення надійності вироблених транспортних засобів для завоювання довіри споживачів.

Сьогодні ситуація змінилася, і для забезпечення прибутковості виробникам доводиться випускати великі партії автомобілів щорічно. З цією метою інженери вже на етапі розробки обмежують ресурс основних компонентів автотранспорту, що призводить до скорочення реального терміну їхньої служби. В результаті автолюбителі вимушені частіше здійснювати заміну автомобілів і купувати нові.

Другий фактор пов’язаний із зусиллям зменшити вагу автомобілів. Виробники постійно вдосконалюють характеристики транспортних засобів, зменшуючи масу всіх компонентів, включаючи частини двигуна внутрішнього згоряння. Наприклад, у сучасних автомобілях блоки циліндрів вже виготовляють з алюмінію, замінюючи чавун. Крім того, компоненти циліндропоршневої групи стають легшими, включаючи поршні з тонкими стінками, що може призвести до погіршення теплообміну та збільшення ризику перегріву силового агрегату, що, в свою чергу, може призвести до його відмови.

Третя складність пов’язана з економією на трансмісії. Виробники все частіше відмовляються від класичних гідромеханічних автоматів, вибираючи менш дорогі, але менш довговічні варіатори і роботизовані коробки передач.

Четверта проблема – економія на матеріалах, таких як залізо, оцинковування та антикорозійна обробка кузова. Сучасні автовиробники оцинковують лише найпроблемніші кузовні деталі або взагалі відмовляються від цієї практики. З метою економії зменшується шар лакофарбового покриття, а антикорозійною обробкою покривається лише обмежена частина поверхні.

П’ятий чинник пов’язаний із поглядом на екологію. Каталітичний нейтралізатор, відповідальний за зниження вмісту шкідливих речовин у викидах, починає руйнуватися вже через 2-4 роки експлуатації автомобіля. Під час руйнування утворюється керамічний пил, який може осісти на стінках циліндрів, що може призвести до утворення “задирок” на їхній поверхні та виходу з ладу двигуна.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело ampercar.com
Читайте також