Categories: Автоновини

Audi презентувала унікальний електрокросовер для екстремального бездоріжжя

Зовсім нещодавно компанія Audi вразила автолюбителів новим концептуальним електромобілем – Audi Q6 e-tron offroad. Цей кросовер вирізняється не лише своїм агресивним дизайном, а й спеціально розробленими колісними редукторами, які в Audi називають “портальними мостами”.

Про це стало відомо із прес-релізу компанії.

Нові технології для бездоріжжя

Audi Q6 зберіг усі переваги незалежної підвіски. Однак, важелі довелося повністю переробити під нову, розширену на 250 мм колію. Кліренс електричного кросовера вражає – він збільшився вдвічі, від стандартних 164 мм до 324 мм. Також, тягова батарея отримала додатковий силовий захист.

Гальма також були модернізовані, а завершують образ “позашляховика” шини Venom Power Terra Hunter X/T із шипами, які підкреслюють його готовність до будь-яких умов.

Фото: Audi

Вражаюча потужність

Колісні редуктори не лише змінили зовнішній вигляд, вони також збільшили крутний момент на колесах на цілих 50%. Тепер пікова тяга на колесах досягає 13400 Нм замість 9000 Нм у стандартного кросовера SQ6 e-tron, з якого і був побудований концепт.

Хоча електромотори залишилися стандартними, їх сумарна потужність складає 517 к.с. і 580 Нм. Цей кросовер здатний долати підйоми до 45 градусів, але максимальна швидкість знизилася з 230 км/год до 175 км/год через використання редукторів.

Фото: Audi

Перспективи та реакція ринку

Модель Audi Q6 e-tron offroad створював підрозділ Audi Sport, який прагне вивчити реакцію потенційних покупців. Глава марки, Гернот Дельнер, зазначив, що використана схема з колісними редукторами є новою інтерпретацією фірмової системи повного приводу quattro.

Звісно, електромобіль призначений для власників, які прагнуть поєднати комфорт з екстремальними пригодами на бездоріжжі. Чи зможе Audi Q6 e-tron offroad стати новим побратимом у світі позашляховиків, покажуть лише час і реакція ринку.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago