Categories: Автоновини

Автоіндустрія РФ доживає останні дні: застарілий брухт Lada не купують вже навіть росіяни

Російський авторинок переживає третій великий обвал за останні 10 років, пише Motor1 з посиланням на Асоціацію європейського бізнесу (AEB). У березні 2025 року продажі обвалилися на 45% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Чимала заслуга в цьому підконтрольного російській владі АвтоВАЗу.

Повідомляється, що минулого місяця було продано всього 83 тисячі автомобілів, а квартальний обсяг продажів знизився на 26% – до 254 тисяч машин. Зазначається, що це найгірший результат із 2022 року, коли ринок впав на тлі вторгнення в Україну. Тоді спад становив 59%, а в кризовому 2015 році – 36%.

Експерти пояснюють це явище тим, що після відходу західних брендів АвтоВАЗ спробував монополізувати ринок, але конкурентоспроможної продукції росіянам не надав. У підсумку жителі країни-агресора просто вирішили почекати, поки нормальні автомобілі повернуться на ринок, але цього не сталося.

У підсумку це призвело до того, що на складах опинилася величезна кількість «автомотлоху» Lada та інших російських марок, які незатребувані і, по суті, нікому не потрібні. До того ж локалізація виробництва в умовах санкцій виявилася ускладнена нестачею технологій і комплектуючих. «Партнери» з Піднебесної допомагають як можуть – дешева китайська автопродукція ринула на місцевий ринок, не зустрічаючи жодного опору з боку російських брендів, які просто не здатні конкурувати з дешевими, на голову більш сучаснішими і технологічнішими автомобілями.

У російському AEB вже б’ють на сполох і благають російський уряд про допомогу. Керівництво організації визнає, що без екстрених заходів підтримки з боку держави галузі загрожує глибока системна криза. Незалежні експерти налаштовані більш оптимістично і вважають, що російська автоіндустрія перебуває на порозі повного краху. Адже вільних грошей на підтримку вітчизняних автовиробників у Москви просто немає – все йде на війну з Україною.

Раніше ми писали, що мафія краде у німців запчастини для автомобілів російської еліти.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago