У норвезьких автошколах, де Tesla стала найпопулярнішою маркою автомобілів, було прийнято рішення заборонити використання певних моделей Ілона Маска у процесі навчання. Причиною цього стали проблеми з новими сенсорними кнопками повороту, повідомляє портал Авто 24.
У Норвегії, де електромобілі стали частиною щоденності, а практично кожен новий автомобіль є повністю електричним, це рішення має важливе значення. Однак викладачі прийняли такий крок через труднощі з новою технологією вмикання сигналів повороту, особливо це стосується нових моделей Tesla.
Сенсорні кнопки поворотників на кермі Tesla були вперше представлені на Model S і Model X. Останнім часом вони з’явилися і на більш популярній Model 3. У стрімкому розвитку автопілота Tesla поступово вилучає допоміжні елементи з салону. Спочатку було представлено зменшене кермо, а потім видалили важелі. Зараз у трьох моделях їх лінійки відсутній важіль для показування поворотів, і водіям доводиться користуватися кнопками на кермі.
Директор школи дорожнього руху в Харстаді, Йон Гансен Оєн, був першим, хто висловив турботу щодо цієї проблеми. Він розглядав можливість придбання нового автомобіля для школи, і Tesla була в списку пріоритетів: автомобіль відповідає всім технічним вимогам та умовам обслуговування.
Він випробував Tesla Model 3 перед покупкою та зауважив, що використання кнопки поворотника є складним порівняно з використанням перемикача. Він виявив небезпечну ситуацію на круговій розв’язці. В Норвегії водіям потрібно вказувати напрямок руху на круговій розв’язці за допомогою поворотного сигналу. Проте складно повертати кермо і використовувати кнопку для вказівки маневру на круговій розв’язці.
“Під час тестування Model 3 я відчув, що втрачаю концентрацію та напрямок на кругових розв’язках. Це може не бути прямою загрозою для життя, але ризик врізатися у бордюри або інші автомобілі є великим”, – повідомив Йон Гансен Оєн.
Його повідомлення про проблему в групі для інструкторів та керівників автошкіл отримало підтримку. Багато з них поділилися власним досвідом та визнали, що це становить значний ризик для учнів.
Більшість автошкіл прийшли до висновку, що зміни в апаратному забезпеченні Tesla є передчасні та заважають якісному навчанню водінню. З цієї причини багато з них вирішили заборонити використання автомобілів Tesla з сенсорними кнопками поворотників на кермі у процесі навчання.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Німецький автоклуб ADAC провів власне дослідження, спрямоване на порівняння надійності електромобілів та машин з ДВЗ.…
Японський автовиробник Mazda офіційно підтвердив, що її новий двороторний двигун уже практично готовий до серійного…
Набуття чинності нового закону про обов'язкове страхування автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) призвело до значного подорожчання послуг…
Європейський парламент спростував інформацію, що з'явилася раніше, про намір ухвалити новий закон про заборону на…
Стрімке поширення штучного інтелекту створює загрозу для страхових компаній по всьому світу. Як пише Express,…
Японська компанія Subaru перебуває напередодні прем'єри свого нового компактного електрокросовера Trailseeker. Видання Carscoops днями опублікувало…