Автомобілі вважаються найгіршим продуктом з точки зору захисту персональних даних
Експерти з Mozilla, що вивчають захист персональних даних, проаналізували, як автомобільна промисловість захищає особисту інформацію. Вони прийшли до висновку, що з точки зору конфіденційності даних автомобілі поступаються іншим галузям і опинилися на останньому місці.
Під час дослідження було проаналізовано політики конфіденційності 25 найбільших автовиробників. Результати цього аналізу викликали серйозну тривогу серед експертів, які зазначили, що вони не можуть спокійно спати через те, що виявили.
Згідно з результатами дослідження, сучасні автомобілі можуть не лише відстежувати місцезнаходження і стиль водіння, а й збирати різноманітну особисту інформацію. Вони можуть робити фотографії, аудіо- та відеозаписи, а також робити висновки про особистість і спосіб життя водія.
Деякі автовиробники залишають за собою можливість продавати зібрані дані про водіїв третім особам і передавати їх поліції без потреби у офіційному ордері. Це створює потенційну загрозу зловживання особистою інформацією на масштабах, які раніше були неможливими.
У результаті дослідження всі вивчені марки автомобілів, які доступні в США, були позбавлені балів за відсутність можливості видалення зібраних ними даних, а також за недостатній рівень захисту особистих даних в цілому.
Особливо хвилюючим є той факт, що 84% опитаних автовиробників залишають за собою право ділитися і продавати зібрані дані, а 56% готові передати ці дані поліції без офіційного ордера.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!