За перші три квартали 2025 року українці відправили на утилізацію понад 19 000 транспортних засобів радянського виробництва. Серед них майже 15 000 легкових, 3 400 вантажних машин і 683 автобуси. Таке масове оновлення автопарку зумовлене появою на ринку більш доступних іномарок із Європи та США.
Статистика списання
– Середній вік утилізованих автомобілів: 27 років у легковиків, 26 років у вантажівок, 24 роки в автобусів.
– Понад половина цих машин досі експлуатувалися в дорожньому русі.
ТОП–8 списаних моделей
Ключові причини сплеску утилізації
• Висока вартість ремонту та дефіцит оригінальних запчастин для радянських моделей.
• Жорсткіші екологічні та безпекові вимоги, які старі конструкції не можуть задовольнити.
• Конкурентні ціни на вживані іномарки, що пропонують вищий рівень комфорту та надійності.
Масова утилізація радянських авто допомагає оновити парк транспортних засобів, підвищити безпеку на дорогах та зменшити шкідливі викиди в атмосферу.
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…