BMW відкриває завісу над новим X5: ключові деталі та дата дебюту

Фото: Auto Express

Німецька марка BMW планує вивести на ринок оновлене покоління популярного позашляховика X5 вже в середині 2026 року. Цей кросовер націлений на боротьбу з такими суперниками, як Audi Q7, Porsche Cayenne та Range Rover Sport, а перші покупці отримають свої авто на початку 2027 року, пише Auto Express.

Дизайн та конструкція нового X5 спираються на модернізовану платформу CLAR, що відкриває доступ до численних варіантів силових агрегатів. Окрім традиційних бензинових та дизельних моторів, модель запропонує гібриди, повністю електричні версії та, за деяких ринкових умов, навіть силові установки на водневому паливі.

Фото: Auto Express

Повний привід xDrive стане стандартною опцією для всіх модифікацій X5. Випробування прототипів упродовж останнього року тривали на треку Нюрбургринг, що підтверджує потужні амбіції кросовера у плані динаміки та керованості.

У бензиновій лінійці основною стане модель X5 40i зі 6-циліндровим мотором та системою м’якої гібридизації. Слідом з’явиться потужніша модифікація M60i, а флагманська X5 M отримає турбований V8 у поєднанні з plug-in hybrid технологією від M5.

Гібридний варіант X5 xDrive50e ділить силову установку з BMW 550e, розвиваючи близько 449 к.с. і долаючи 0–96 км/год приблизно за 4,5 секунди. Запас ходу на електротязі оцінюють мінімум у 80 км, а збільшена ємність батареї дозволить продовжити автономність.

В електричному сегменті дебютує iX5 у двох версіях: базова eDrive40 з близько 335 к.с. (0–100 км/год за ~6 с) та спортивна iX5 M60 майже на 600 к.с. і розгоном до 100 км/год за чотири секунди. Перший варіант комплектується батареєю 81,2 кВт·год для пробігу понад 480 км, а M-версія — не менше ніж 400 км.

Екстер’єр нового X5 переймає риси архітектури Neue Klasse: двопроменеві денні ходові вогні, вузькі вертикальні «нирки» решітки радіатора та приховані дверні ручки, схожі на ті, що встановлені в Ford Mustang Mach-E.

Салон зустрічатиме систему Panoramic iDrive з панорамним екраном, що тягнеться на всю ширину панелі приладів. Підтримка бездротових Apple CarPlay та Android Auto є стандартом, тоді як CarPlay Ultra не передбачено.

Фото: Auto Express

Новинка трохи виросте в порівнянні з попередником: довжина перевищить 5 метрів (+125 мм), а колісна база перевищить 3 метри, забезпечуючи більше місця для пасажирів і комфорту в дорозі.

Офіційний дебют нового X5 відбудеться в середині 2026 року, а серійне виробництво стартує через півроку. Цей SUV стане частиною масштабної стратегії BMW, в рамках якої бренд представить 40 нових або оновлених моделей до кінця 2027 року.

Читайте також