Бренд для старперів: чому молодь не купує автомобілі Lexus

Японський преміальний автобренд Lexus має великі проблеми із залученням молодої аудиторії. Такого висновку дійшли аналітики проекту S&P Global Mobility з посиланням на власне дослідження, пише Motor1.

Звіт компанії показав, що у Lexus спостерігається виразна «проблема покоління». Наразі середній вік покупців японської марки становить 57,6 року. Це помітно вище, ніж у найближчих конкурентів у сегменті. Наприклад, у BMW він – 54,3 року, у Mercedes-Benz – 55,7.

Подібна тенденція ставить Lexus у вразливе становище на тлі конкурентів, які активно залучають молодь. Також встановлено, що майже половина (47%) покупців Lexus мають дохід нижче $150 000 на рік (близько 6,2 млн грн), тоді як у BMW цей показник – лише 35%. Аналітики вважають це свідченням того, що Lexus приваблює менш заможну, але лояльну аудиторію. Скоріш за все, це пов’язано з тим, що пенсіонери хочуть вкладати свої “кровні” в перевірені і надійні автівки. Молодь же частіше хоче виділитись за рахунок користування розпіарених брендів, навіть ціною значних витрат на ремонт та обслуговування.

При цьому, незважаючи на низьку залученість молоді, Lexus демонструє стійке зростання продажів. У першому кварталі 2025 року компанія поліпшила свої показники на ринку на 5,8%. Минулий рік загалом став найкращим в історії бренду.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також