Categories: Автоновини

Chevrolet прощається з кросовером Blazer після 50 років на ринку

Компанія Chevrolet оголосила, що в цьому році завершить випуск свого кросовера Blazer. Причина такого рішення криється у зниженні попиту на цю модель, яке спостерігається вже кілька років поспіль. Тож автогігант вирішив відмовитися від виробництва паливної версії кросовера, про що повідомляє GM Authority.

Чому Chevrolet припиняє випуск Blazer?

Така зміна дозволить оптимізувати виробничі потужності заводу в Мексиці, де зараз виготовляється бензиновий Blazer. В майбутньому, цей завод переобладнають для виробництва виключно електромобілів. Вже зараз на цьому заводі виготовляються електричні моделі, такі як Blazer EV, Equinox EV, а також Cadillac Optiq і Honda Prologue.

Історія Blazer

Blazer з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), який сьогодні представлений на американському ринку, почали продавати з 2018 року. У модульній лінійці Chevrolet кросовер займає проміжну нішу між Equinox та Traverse. Варто зазначити, що 2020 рік став найуспішнішим для моделі: тоді дилерам вдалося реалізувати майже 95 тисяч автомобілів. Але згодом попит почав падати, і в 2024 році Blazer завершив рік з результатом лише 52 тисячі проданих одиниць. Важливо підкреслити, що ця модель дебютувала ще у 1969 році, ставши частиною історії Chevrolet.

Останні зміни

Останній рестайлінг Blazer відбувся в середині 2022 року. Він приніс косметичні зміни в зовнішності та покращене обладнання у базових версіях. Одночасно з оновленою паливною версією був представлений і електричний варіант Blazer EV, побудований на архітектурі Ultium.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago