В США зупинилися відразу три великі автозаводи: що відомо

У п’ятницю Об’єднані робітники автопрому розпочали безпрецедентний страйк проти всіх трьох найбільших автовиробників Детройта після того, як опівночі минув крайній термін для укладення нового контракту.

Робітники вийшли на заводи Ford, General Motors і Stellantis в Мічигані, Міссурі та Огайо, вимагаючи підвищення заробітної плати в той час, коли автомобільні компанії отримують рекордні прибутки.

У страйку наразі беруть участь понад 13 000 робітників, що становить менше 9% членів UAW у всіх трьох компаніях. Але організатори кажуть, що кількість місць проведення страйку може збільшитися в залежності від процесу переговорів. Зазвичай страйки UAW передбачають, що всі члени профспілки однієї компанії виходять на вулицю одночасно, але профспілка намагається діяти по-іншому і натомість вирішила вести переговори з усіма автовиробниками одночасно.

UAW розпочинає історичний страйк проти всіх автовиробників “Великої трійки”

Одне з головних занепокоєнь працівників автомобільної промисловості – це те, як перехід на електромобілі вплине на наявність якісних, високооплачуваних робочих місць. Вони побоюються, що величезний обсяг федеральних субсидій, які президент США Джо Байден планує надати автомобільним компаніям для переходу на електромобілі, означатиме, що майбутні автомобільні заводи не будуть об’єднані в профспілки та пропонуватимуть нижчу заробітну плату.

Наразі прогнозується, що інвестиції в електромобілі створять щонайменше 65 000 робочих місць у регіоні, повідомив Стен Кросс з Південного альянсу за чисту енергію в інтерв’ю The Atlantic, додавши, що зростання кількості робочих місць є більш-менш визначеним.

Справжня проблема страйку UAW

Під час страйків автомобілі можуть подорожчати, повідомляє CNN, оскільки вітчизняні автовиробники починають відчувати нестачу пропозиції, і навіть їхні конкуренти, які не є членами профспілок, включаючи японські та корейські компанії, такі як Toyota і Hyundai, можуть бути не в змозі задовольнити попит, враховуючи, що вони зазвичай мають менші запаси на складі. Ті, хто вже замовив автомобіль, який має бути побудований одним з американських автогігантів, також можуть чекати довше.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело www.semafor.com
Читайте також