Чотири головні недоліки Mazda CX-90 PHEV через рік володіння: результати тестування
Авторитетний американський онлайн-ресурс Edmunds провів довгостроковий тест гібридного кросовера Mazda CX-90 PHEV. Протягом року експерти експлуатували останню модель автомобіля і виділили чотири ключові її недоліки.
Так, повідомляється, що за 12 місяців на Mazda CX-90 PHEV 2024 року проїхали близько 34 000 км, що на порядок більше, ніж середньорічний пробіг автомобіля. Серед проблем було виділено:
Нестабільна робота гібридної силової установки
Під капотом у Mazda CX-90 PHEV 2,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун і електромотор, які сумарно розвивають 323 к.с. і 537 Нм крутного моменту. Але установці не вистачає плавності, передачі перемикаються грубіше, ніж у конкурентів.
Реальна витрата палива нижча за заявлену
Виробник стверджує, що на бензиновій тязі Mazda CX-90 PHEV витрачає в середньому 9,4 л/100 км, а запас ходу на електротязі становить – 40 км. Комбіноване використання нібито дає змогу скоротити витрату палива до 4,2 л/100 км, але насправді реальні показники набагато нижчі за заявлені.
Обмежені мультимедійні можливості
У новій Mazda немає сенсорного екрана, що не в кращу сторону відрізняє модель від конкурентів.
Не найкращий варіант для сімей
Незважаючи на просторий багажник, простору для пасажирів, особливо на третьому ряду, недостатньо.
Плюси Mazda CX-90 PHEV через рік
Також експерти Edmunds виділили низку позитивних моментів, які вдалося помітити за рік експлуатації:
Динамічність і задоволення від водіння – машина дуже легко керується.
Комфорт і тиша в салоні – кросовер дуже добре поводиться на магістралі, завдяки хорошій шумоізоляції і плавному ходу.
Відсутність серйозних поломок – за перші 12 місяців авто потребувало лише планового техобслуговування.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!