Dacia виходить на європейський ринок з новим кросовером Bigster, який стане першим представником бренду в сегменті C-SUV. Ціни на цю модель варіюються від 23 000 до 29 500 євро в залежності від комплектації та типу двигуна, пише news.infocar.ua.
Bigster пропонується у чотирьох варіантах оснащення. Базова комплектація Essential оцінюється у 23 000 євро, а топова Journey Hybrid 155 з максимально комфортними опціями – у 29 500 євро. Також доступні версії Expression, яка пропонує збалансований рівень оснащення, та Bigster Extreme, орієнтована на любителів активного відпочинку. Довжина автомобіля становить 4,57 метра, що робить його найбільшим у лінійці Dacia, перевершуючи Duster, Logan та Sandero.
Однією з ключових особливостей Bigster є впровадження нових електрифікованих двигунів. Модель TCe 140 оснащена 1,2-літровим трициліндровим бензиновим двигуном нового покоління з турбонаддувом і 48-вольтовою системою м’якого гібрида. Ця модель також стала першою у групі Renault, яка оснащена двигуном Hybrid 155 у парі з автоматичною коробкою передач.
Версія TCe 130 4×4 пропонує адаптацію для бездоріжжя завдяки повному приводу та шестиступінчастій механічній коробці передач, підтриманій 48-вольтовою системою м’якого гібрида. Вже незабаром з’явиться новий двигун ECO-G 140, який також буде використовувати м’яку гібридну систему.
Виробництво Bigster здійснюється в Міовенах, і ця модель відкриває нові горизонти для бренду Dacia у сегменті містких та комфортних позашляховиків, які орієнтовані на широку аудиторію.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…